Nemamo tri mjeseca godišnjeg - perspektive učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola o radu u školi i društvenom statusu u Republici Hrvatskoj

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka and Šimon, Jana and Peharda, Arian (2022) Nemamo tri mjeseca godišnjeg - perspektive učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola o radu u školi i društvenom statusu u Republici Hrvatskoj. Project Report. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.

[img]
Preview
Text
Nemamo tri mjeseca godišnjeg.pdf

Download (800kB) | Preview
Official URL: https://www.idi.hr/

Abstract

U izvještaju su prezentirani podaci prikupljeni u okviru znanstveno-istraživačkog projekta „Promjene u organizaciji procesa odgoja i obrazovanja uzrokovane Covid-19 pandemijom: učinci na obrazovna iskustva, dobrobit i aspiracije učenika uRepublici Hrvatskoj (EWAchange)”, financiranog od strane Hrvatske zaklade za znanost. U istraživanju je sudjelovalo 3634 učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Prikazani rezultati se odnose na zadovoljstvo poslom učitelja i nastavnika, zahtjevnost posla, izvore stresa u poslu, izvore zabrinutosti te percepciju društvenog statusa učiteljske profesije.

Item Type: Monograph (Project Report)
Additional Information: Language; Croatian. - Title in English: 'We do not have three months of annual leave' - perspectives of primary and secondary school teachers on work in school and social status in the Republic of Croatia.
Uncontrolled Keywords: Učiteljsko zvanje, profesionalna dobrobit, status učiteljske profesije (teaching profession, professional wellbeing, status of the teaching profession)
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 18 Oct 2022 08:22
Last Modified: 25 Oct 2024 05:58
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/1047

Actions (login required)

View Item View Item