Items where Subject is "L Education > L Education (General)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | D | E | F | G | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | U | V | Ć | Š | Ž | Ș
Number of items at this level: 269.

A

Aderibigbe, Semiyu Adejare and Holland, Eimear and Marusic, Iris and Shanks, Rachel (2022) A comparative study of barriers to mentoring student and new teachers. Mentoring and tutoring: partnership in learning, 30 (3). pp. 355-376. ISSN 1361-1267 (Print), 1469-9745 (Online)

Ambrosi Randić, Neala and Piršl, Elvi and Bezinović, Petar (2008) Bologna process and the first-year students expectations at University of Pula. In: Comparative education, teacher training, education policy and social inclusion. Bureau for Educational Services, Sofia, pp. 161-166. ISBN 978-954-9842-12-8

B

Baketa, Nikola (2012) Europeizacija obrazovanja odraslih u Hrvatskoj. Androgoški glasnik, 16 (1). pp. 55-67. ISSN 1331-3134

Baketa, Nikola (2013) Financing of higher education in Croatia. ThinkYoung journal (1). pp. 25-26.

Baketa, Nikola (2019) Promjena politike osiguravanja kvalitete na javnim sveučilištima u Hrvatskoj u periodu od 2001. do 2013. godine. Politička misao, 56 (1). pp. 39-74. ISSN 0032-3241 (Print), 1846-8721 (Online)

Baketa, Nikola and Baranović, Branislava and Bouillet, Dejana and Brajković, Sanja and Farnell, Thomas and Lakatoš, Mia and Marušić, Iris and Matić Bojić, Jelena and Matković, Teo and Odak, Iva and Pijaca Plavšić, Eli and Pikić Jugović, Ivana and Puzić, Saša and Šabić, Josip and Žiljak, Tihomir (2022) Obrazovne nejednakosti u Hrvatskoj: izazovi i potrebe iz perspektive dionika sustava obrazovanja. Project Report. Institut za razvoj obrazovanja, Zagreb.

Baketa, Nikola and Bovan, Kosta (2023) “Ja ne želim da moje dijete…” – građanski odgoj i obrazovanje kao prilika za kulturni rat. In: Politike polarizacije i kulturni rat u Hrvatskoj. Biblioteka Političke analize (18). Fakultet političkih znanosti, Zagreb, pp. 199-221. ISBN 978-953-8174-17-9

Baketa, Nikola and Kovačić, Marko (2019) Perspektiva odgojno-obrazovnih radnika - slika generacije na prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 123-134. ISBN 978-953-7584-16-0

Baketa, Nikola and Kovačić, Marko and Mornar, Mirta (2023) The role of debate in cognitive development and development of civic awareness of young people: a qualitative analysis. Sociologija, 65 (3). pp. 400-417. ISSN 0038-0318 (Print), 2406-0712 (Online)

Baketa, Nikola and Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris (2020) Jednaki i jednakiji: perspektive ravnatelja o državnoj maturi i mogućnostima ostvarivanja visokoškolskih aspiracija učenika strukovnih i gimnazijskih programa u Hrvatskoj. Revija za sociologiju, 50 (2). pp. 223-251. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)

Baranović, Branislava (2004) Attitudes of Croatian youth towards human rights as an integral part of a democrat political culture. In: Towards non-violence & dialogue culture in South East Europe. Ivan Hadjiyski Institute for Social Values and Structures, Sofia, pp. 29-46. ISBN 954-91428-1-7

Baranović, Branislava (2006) Društvo znanja i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 15-44. ISBN 953-6218-28-3

Baranović, Branislava (2007) Europska iskustva i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: (uvod u raspravu o rezultatima istraživanja). Metodika, 8 (2 (15)). pp. 294-305. ISSN 1332-7879

Baranović, Branislava (2006) Nastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 107-179. ISBN 953-6218-28-3

Baranović, Branislava (2004) O nekim teorijsko-metodološkim pitanjima sociologije obrazovanja. In: Temeljne edukacijske znanosti i metodike nastave: osnova za multidisciplinarna i interdisciplinarna istraživanja odgoja i obrazovanja: novo znanstveno polje: (zbornik radova Znanstvenog skupa "Redefiniranje sustava odgojnih znanosti", [Zagreb, 2001.]). Akademija odgojnih znanosti Hrvatske, Zagreb, pp. 49-55. ISBN 953-200-886-1

Baranović, Branislava (2005) Osnovni smjerovi razvoja i metodologija izrade nacionalnog kurikuluma za obvezno obrazovanje. Metodika, 6 (10). pp. 22-43. ISSN 1332-7879

Baranović, Branislava and Domović, Vlatka and Matić, Jelena and Puzić, Saša and Vizek Vidović, Vlasta (2015) Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-63-9

Baranović, Branislava and Domović, Vlatka and Vizek Vidović, Vlasta (2013) Promjene i razvojni pravci u suvremenom obrazovanju. In: Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, Zagreb, pp. 7-25. ISBN 978-953-96308-0-3

Baranović, Branislava and Domović, Vlatka and Štibrić, Marina (2006) O aspektima školske klime u osnovnim školama u Hrvatskoj. Sociologija sela, 44 (4). pp. 485-504. ISSN 0038-0326

Baranović, Branislava and Doolan, Karin and Jugović, Ivana (2010) Jesu li čitanke književnosti za osnovnoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj rodno osjetljive? Sociologija i prostor, 48 (2). pp. 349-374. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Baranović, Branislava and Jokić, Boris (2004) Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti. Povijest u nastavi, 2 (2). pp. 384-406. ISSN 1334-1375 (Print), 1849-1480 (Online)

Baranović, Branislava and Jokić, Boris and Doolan, Karin (2007) Teaching history in a post-war social context: the case of Croatian Danube region. Intercultural Education, 18 (5). pp. 455-471. ISSN 1467-5986 (Print), 1469-8439 (Online)

Baranović, Branislava and Jugović, Ivana and Doolan, Karin (2008) Kojega su roda čitanke iz književnosti? Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-39-4

Baranović, Branislava and Jugović, Ivana and Puzić, Saša (2014) Važnost obiteljskog porijekla i roda za uspjeh iz matematike i odabir srednje škole. Revija za socijalnu politiku, 21 (3). pp. 285-307. ISSN ISSN 1330-2965 (Print), ISSN 1845-6014 (Online)

Baranović, Branislava and Rogošić, Silvia (2021) How gender and economic, cultural and social capital influence educational decisions of students in the Croatian context? In: Gender and education in politics, policy and practice: transdisciplinary perspectives. Transdisciplinary Perspectives in Educational Research (TPER) (3). Springer, Cham, pp. 35-53. ISBN 978-3-030-80901-0 (Print-hbk), 978-3-030-80904-1 (Print-pbk), 978-3-030-80902-7 (Online)

Baranović, Branislava and Čehulić, Mateja and Domović, Vlatka and Matić, Jelena and Vizek Vidović, Vlasta (2015) Izrada i evaluacija školskog kurikuluma: pojmovi i postupci. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-64-6

Baranović, Branislava and Štibrić, Marina and Domović, Vlatka (2007) Obrazovanje za poduzetnost: perspektiva osnovnoškolskih učitelja i nastavnika. Sociologija i prostor, 45 (3-4). pp. 339-360. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Batarelo, Ivana (2006) Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti. Informatologia, 39 (4). pp. 103-107. ISSN 1330-0067

Batarelo, Ivana (2004) Obrazovna tehnologija za rad s učenicima s posebnim potrebama. Napredak, 145 (2). pp. 176-187. ISSN 1330-0059

Batarelo, Ivana (2003) Obrazovni dizajn i formativna procjena učinkovitosti multimedija. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 5 (2). pp. 187-201. ISSN 1332-0513

Batarelo, Ivana (2005) Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (1). pp. 105-120. ISSN 1332-0513

Batarelo, Ivana (2005) Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 197-202. ISBN 953-6218-24-0

Batarelo, Ivana (2005) Univerzalni dizajn obrazovnih materijala. Napredak, 146 (1). pp. 65-74. ISSN 1330-0059

Batarelo, Ivana and Marušić, Iris (2006) Digitalna podijeljenost u hrvatskim školama: razlike u korištenju računala s obzirom na neke socio-demografske varijable. Sociologija sela, 44 (2-3). pp. 201-219. ISSN 0038-0326

Batur, Matija and Elezović, Ines and Šabić, Josip (2017) Rezultati anketnoga istraživanja učenika i nastavnika. In: Novi horizonti strukovnoga obrazovanja: izvještaj vanjskoga vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, pp. 145-216. ISBN 978-953-7556-57-0

Bezinović, Petar (2005) Državna matura i standardima usmjereno obrazovanje. In: Škola i obilježja hrvatske nacionalnosti: jezik, povijest, kultura, vjera. Hrvatski pedagoško-književni zbor, Zagreb. ISBN 953-6134-56-X

Bezinović, Petar (2010) Ključni akteri samovrednovanja škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 45-49. ISBN 978-953-7290-19-1

Bezinović, Petar (2010) Osnovna ideja i provedba projekta samovrednovanja škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 53-62. ISBN 978-953-7290-19-1

Bezinović, Petar (2010) Razvojni prioriteti i razvojni planovi škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 109-117. ISBN 978-953-7290-19-1

Bezinović, Petar (2010) Samovrednovanje i kvaliteta obrazovanja. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 23-44. ISBN 978-953-7290-19-1

Bezinović, Petar (2003) Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: europska iskustva i hrvatske mogućnosti. In: Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole. Hrvatski pedagoško-književni zbor, Zagreb, pp. 87-95. ISBN 953-6134-50-0

Bezinović, Petar (2007) Samovrednovanje visokoškolskih institucija: pojmovni okvir i praktična primjena. In: Kvaliteta u visokom obrazovanju. Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, Zagreb, pp. 49-58. ISBN 978-953-95534-2-3

Bezinović, Petar (2010) Smisao i funkcija samovrednovanja škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 17-21. ISBN 978-953-7290-19-1

Bezinović, Petar (2010) Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 137-145. ISBN 978-953-7290-19-1

Bezinović, Petar and Bajšanski, Miljana (2007) Razvoj organizacijskog sustava i postupaka za unaprjeđenje kvalitete Sveučilišta u Rijeci. In: Kvaliteta u visokom obrazovanju. Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, Zagreb, pp. 99-112. ISBN 978-953-95534-2-3

Bezinović, Petar and Malatestinić, Đulija (2009) Perceived exposure to substance use and risk-taking behavior in early adolescence: cross-sectional study. Croatian medical journal, 50 (2). pp. 157-164. ISSN 0353-9504 (Print), 1332-8166 (Online)

Bezinović, Petar and Marušić, Iris and Ristić Dedić, Zrinka (2012) Opažanje i unapređivanje školske nastave. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb. ISBN 978-953-7290-32-0

Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2003) Državna matura u Hrvatskoj: prijedlog nacionalnog pristupa. Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb. ISBN 953-6218-17-8

Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2007) Državna matura u hrvatskim srednjim školama i upisna politika u visokom obrazovanju: korištenje rezultata državne mature za upise u visoko obrazovanje. Časopis za visoko obrazovanje, 1 (2). pp. 87-94. ISSN 1846-5277

Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2005) Samovrednovanje u funkciji poboljšanja kvalitete: samovrednovanje u hrvatskim školama. In: Preoblikovanje osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj: izabrani radovi Konferencije. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Zagreb, pp. 32-39.

Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2010) Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 119-136. ISBN 978-953-7290-19-1

Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2005) Vanjsko vrednovanje u hrvatskim srednjim školama. In: Preoblikovanje osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj: izabrani radovi Konferencije. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Zagreb, pp. 40-44.

Bezinović, Petar and Roviš, Darko and Rončević, Nena and Bilajac, Lovorka (2015) Patterns of internet use and mental health of high school students in Istria County Croatia: cross-sectional study. Croatian medical journal, 56 (3). pp. 297-305. ISSN 0353-9504 (Print), 1332-8166 (Online)

Bouillet, Dejana (2008) Ključne kompetencije u odgoju i obrazovanju djece s teškoćama u razvoju. In: Pedagogy and the knowledge society. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, pp. 37-46. ISBN 9789537210120

Bouillet, Dejana (2007) Mladi i psihoaktivne supstance: eksperimentiranje ili put u ovisnost. In: Mladi: problem ili resurs. Biblioteka Znanost i društvo (23). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 203-235. ISBN 978-953-6218-34-9

Bouillet, Dejana (2007) (Ne)zadovoljstvo životom i obrasci komunikacije mladih. In: Mladi: problem ili resurs. Biblioteka Znanost i društvo (23). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 237-266. ISBN 978-953-6218-34-9

Bouillet, Dejana (2005) Primjena međunarodnih standarda i preporuka u djelovanju hrvatskog društva prema djeci i mladima s poremećajima u ponašanju. Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada, 12 (1). pp. 107-130. ISSN 1330-6456

Bouillet, Dejana (2005) Sveučilišno obrazovanje socijalnih pedagoga u zemljama Europske unije. Kriminologija i socijalna integracija, 13 (1). pp. 1-12. ISSN 1330-2604 (Print), 1848-7963 (Online)

Bouillet, Dejana and Jokić, Maja (2019) Characteristics of educational sciences research activity in European post-socialist countries in the period 1996 to 2013: content analysis approach. European educational research journal, 18 (4). pp. 407-425. ISSN 1474-9041 (Print), 1474-9041 (Online)

Bouillet, Dejana and Jokić, Maja and Martinčević, Marina (2021) Analiza koautorstva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja. Društvena istraživanja, 30 (3). pp. 593-614. ISSN 1330-0288 (Print), 1848-6096 (Online)

Bouillet, Dejana and Pažur, Monika and Antulić Majcen, Sandra (2024) Djeca u riziku socijalne isključenosti u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: evaluacija modela prevencije nepovoljnih razvojnih ishoda. Metodički ogledi, 59 (1). pp. 65-91. ISSN 0353-765X (Print), 1848-2325 (Online)

Bouillet, Dejana and Singer, Mladen (2008) Kriminologija maloljetničke delinkvencije: teorijski i metodički pristup, tijek školovanja, pojavni oblici poremećaja u ponašanju i osobnosti. In: Kriminološke osobitosti maloljetničke delinkvencije: tijek, školovanja, poremećaji u ponašanju, obiteljske prilike. Biblioteka Posebna izdanja . Nakladni zavod Globus, Zagreb, pp. 89-283. ISBN 978-953-167-198-9

Bouillet, Dejana and Uzelac, Slobodan (2007) Osnove socijalne pedagogije. Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis . Školska knjiga, Zagreb. ISBN 978-953-0-30251-8

Bouillet, Dejana and Uzelac, Slobodan (2008) Priručnik za nositelje produženog stručnog tretmana u osnovnim i srednjim školama. Biblioteka Posebna izdanja . Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske, Zagreb. ISBN 978-953-167-217-7

Bouillet, Dejana and Uzelac, Slobodan and Kapac, Vilmica (2005) Iskaz razrednika o nasilničkom ponašanju u hrvatskim školama. Napredak, 146 (2). pp. 170-183. ISSN 1330-0059

Bouillet, Dejana and Čale-Mratović, Matija (2007) Konzumiranje alkoholnih pića i doživljaj škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43 (2). pp. 17-27. ISSN 1331-3010 (Print), 1848-7734 (Online)

Bouillet, Dejana and Žižak, Antonija (2008) Standardi u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju. Ljetopis socijalnog rada, 15 (1). pp. 21-48. ISSN 1846-5412

Brajdić Vuković, Marija and Miočić, Ivana and Čekolj, Nadja and Ledić, Jasminka (2021) Kvalitativna studija slučaja: od ideje do realizacije. Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka. ISBN 978-953-361-045-0

Brajdić Vuković, Marija and Miočić, Ivana and Čekolj, Nadja and Ledić, Jasminka (2021) Qualitative case study: from idea to realization. University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka. ISBN 978-953-361-046-7

Brajdić Vuković, Marija and Vignjević Korotaj, Bojana and Ćulum Ilić, Bojana (2020) STEM colonization: applying hard sciences' socio‐organisational patterns and evaluation procedures to the soft sciences in Croatia. European journal of education, 55 (4). pp. 542-559. ISSN 1465-3435 (Online)

Bray, Mark and Kwo, Ora and Jokić, Boris (2015) Introduction. In: Researching private supplementary tutoring: methodological lessons from diverse cultures. CERC Studies in Comparative Education (32). The University of Hong Kong, Comparative Education Research Centre (CERC), Hong Kong, pp. 3-19. ISBN 978-988-14241-3-6 (Print), 978-3-319-30042-9 (Online)

Burić, Irena and Mornar, Mirta (2023) Teacher dispositional affectivity, emotional labor, and self-efficacy: a longitudinal analysis. Current psychology, 42. pp. 18382-18395. ISSN 1046-1310 (Print), 1936-4733 (Online)

D

Domazet, Mladen (2009) Društvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici. Sociologija i prostor, 47 (2). pp. 165-185. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Domazet, Mladen (2012) ENjoinED learning: cross-sectoral NGO platform for sustainability education in a group of post-communist countries. In: International conference The future of education: conference proceedings: 2nd Conference edition Florence, Italy, 7 - 8 June 2012. Simonelli, Milano, pp. 307-311. ISBN 978-88-7647-808-6

Domazet, Mladen (2006) Hard knowledge, soft values. Sociologija sela, 44 (4). pp. 505-524. ISSN 0038-0326

Domazet, Mladen (2011) Poučimo ih da odlučuju: važnost građanskog ("državljanskog") odgoja u sklopu razvoja prirodoznanstvene kompetentnosti hrvatskih učenika. In: Društvene pretpostavke društva znanja: zbornik radova. FF Press [i. e.] Filozofski fakultet, Zagreb, pp. 159-172. ISBN 978-953-175-411-8

Domazet, Mladen (2007) Prirodoslovlje u kurikulumu za obvezno obrazovanje. Metodika, 8 (2 (15)). pp. 494-510. ISSN 1332-7879

Domazet, Mladen (2006) Znanje i kurikulum. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 45-86. ISBN 953-6218-28-3

Domazet, Mladen and Ančić, Branko (2014) Environmental sustainability and education: the case of Croatia and Slovenia. In: Sustainability perspectives from the European semi-periphery. Edition Science and Society (35). Institute for Social Research, Zagreb, pp. 327-344. ISBN 978-953-6218-58-5

Domazet, Mladen and Baranović, Branislava and Matić, Jelena (2013) Mathematics competence and international mathematics testing: Croatian starting point. Sociologija i prostor, 51 (1). pp. 109-131. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Domović, Vlatka and Baranović, Branislava and Štibrić, Marina (2007) Učitelji i uvođenje poduzetničke kompetencije u osnovne škole. In: Kompetencije i kompetentnost učitelja: zbornik radova, Osijek 18. i 19. travnja 2007. = Competences and teacher competence: proceedings, Osijek, 18th - 19th April, 2007. Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Osijek, pp. 175-181. ISBN 978-953-6965-11-3

Domović, Vlatka and Doolan, Karin (2005) Teacher education in Croatia: current issues and future perspectives. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (1). pp. 63-74. ISSN 1332-0513

Domović, Vlatka and Vizek Vidović, Vlasta (2015) Croatia: an overview of educational reforms, 1950–2014. In: Education in the European Union: post-2003 member states. Education Around the World . Bloomsbury, London, pp. 27-50. ISBN 978-1-4725-2331-0

Domović, Vlatka and Vizek Vidović, Vlasta (2010) Development of quality culture in initial teacher education in Croatia. In: Advancing quality cultures for teachers education in Europe: tensions and opportunities. Monographs on Journal of Research in Teacher Education . University, School of Education, Umeå, pp. 105-120. ISBN 978-91-7459-042-5

Domović, Vlatka and Vizek Vidović, Vlasta (2012) Turning educational research in teacher education policy and practice: mission possible or impossible? In: Research, policy, and practice in teacher education in Europe. University of Lodz, Lodz, pp. 265-276. ISBN 978-83-7525-809-7

Domović, Vlatka and Vizek Vidović, Vlasta (2013) Uvjerenja studentica učiteljskoga fakulteta o ulozi učitelja, učenika i poučavanju. Sociologija i prostor, 51 (3). pp. 493-508. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Doolan, Karin (2011) Reconfiguring higher education: discourses and practices. In: Contemporary Croatia: development challenges in a socio-cultural perspective. Edições Universitárias Lusófonas, Lisbon, pp. 75-100. ISBN 978-972-8881-97-9

Doolan, Karin (2010) Weight of costs – the financial aspects of student course choices and study experiences in a Croatian higher education setting. Revija za socijalnu politiku, 17 (2). pp. 239-256. ISSN 1330-2965 (Print), 1845-6014 (Online)

Doolan, Karin and Domazet, Mladen (2007) Political education in Croatian secondary schools: an emergency reaction to a chaotic context. Research in comparative and international education, 2 (3). pp. 210-221. ISSN 1745-4999

Doolan, Karin and Košutić, Iva and Barada, Valerija (2016) Reinforcing social disadvantage: institutional habitus in Croatian higher education. In: Die Organisation von Bildung: Soziologische Analysen zu Schule, Berufsbildung, Hochschule und Weiterbildung. Bildungssoziologische Beiträge . Beltz Juventa, Weinheim, pp. 308-329. ISBN 978-3-7799-1593-5

E

Elezović, Ines and Matković, Teo (2020) Potencijal međunarodnih komparativnih obrazovnih istraživanja velikih razmjera za sociologiju obrazovanja u Hrvatskoj. Revija za sociologiju, 50 (1). pp. 89-105. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)

F

Farnell, Thomas and Anić, Zvonimir and Baketa, Nikola and Baranović, Branislava and Kovač, Vesna and Matković, Teo and Miočić, Ivana and Odak, Iva and Puzić, Saša and Šćukanec Schmidt, Ninoslav (2023) Unaprjeđenje pravičnosti i uključivosti visokog obrazovanja u Hrvatskoj: analiza i preporuke za javne politike. UNSPECIFIED. Institut za razvoj obrazovanja, Zagreb.

G

Gvozdanović, Anja (2014) Studenti u reformiranom sustavu visokog obrazovanja. In: Sociološki portret hrvatskih studenata. Biblioteka Znanost i društvo (36). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 97-131. ISBN 978-953-6218-61-5

I

Ilišin, Vlasta (2003) Komunikacija djece o medijskim sadržajima. In: Lokalna zajednica - izvorište Nacionalne strategije prevencije poremećaja u ponašanju djece i mladih. Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, Zagreb, pp. 152-160. ISBN 953-6815-35-4

Ilišin, Vlasta (2006) Parents as media educators: communication between children and parents about media content. In: Media literacy and civil society. Mediacentar, Sarajevo, pp. 135-156. ISBN 9958-9417-5-9

Ilišin, Vlasta (2005) Roditelji kao medijski odgajatelji: komunikacija djece i roditelja o medijskim sadržajima. In: Medijska pismenost i civilno društvo. Mediacentar, Sarajevo, pp. 131-152. ISBN 9958-9417-3-2

Ilišin, Vlasta and Baketa, Nikola (2024) Constitutional values & political trust: foundations for student democratic participation. Citizenship, social and economics education, 23 (2). pp. 70-86. ISSN 1478-8047 (Print), 2047-1734 (Online)

Ilišin, Vlasta and Spajić-Vrkaš, Vedrana (2017) Uvod: konceptualni okvir istraživanja. In: Generacija osujećenih: mladi u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća. Biblioteka Znanost i društvo (40). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 11-30. ISBN 978-953-6218-76-9

J

Jokić, Boris (2006) Cilj i metodologija istrazivanja. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 89-105. ISBN 953-6218-28-3

Jokić, Boris (2013) Methodological considerations and challenges. In: Emerging from the shadow: a comparative qualitative exploration of private tutoring in Eurasia. NEPC Comparative Studies in Education (2). Network of Education Policy Centers (NEPC), Zagreb, pp. 33-69. ISBN 978-953-57241-1-7

Jokić, Boris (2012) Obrazovanje i tržište rada: (ne)mogućnost sklada. In: 5. Zagrebački ekonomski forum 2012. Zaklada Friedrich Ebert, Zagreb, pp. 19-34. ISBN 978-953-7043-42-1

Jokić, Boris (2023) Odrastanje u (post)pandemijskom vremenu: iskustva iz Hrvatske: završni rezultati projekta. UNSPECIFIED. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.

Jokić, Boris (2010) Pupils' attitudes towards biology, chemistry and physics in Croatian elementary education: a story of differences. In: Contemporary science education: implications from science education research about orientations, strategies, assessment. Beiträge zur Didaktik, Didaktik der Chemie . Shaker, Aachen, pp. 231-235. ISBN 978-3-8322-9430-4

Jokić, Boris (2015) A qualitative comparison of private tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: lessons from design and implementation. In: Researching private supplementary tutoring: methodological lessons from diverse cultures. CERC Studies in Comparative Education (32). The University of Hong Kong, Comparative Education Research Centre (CERC), Hong Kong, pp. 77-95. ISBN 978-988-14241-3-6 (Print), 978-3-319-30042-9 (Online)

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2023) Examining the dynamic nature of pupils’ educational aspirations: a longitudinal mixed-model study. Center for Educational Policy Studies Journal. pp. 1-27. ISSN 1855-9719 (Print), 2232-2647 (Online)

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2018) Metodološki priručnik za izradu kurikuluma: područja kurikuluma, međupredmetne teme, predmeti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-8218-80-6

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2020) Obrazovne aspiracije u Republici Hrvatskoj. Revija za sociologiju, 50 (2). pp. 133-137. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2022) Organizirane pripreme za državnu maturu i prijemne ispite: obrazovni biznis koji u Hrvatskoj i dalje raste. Project Report. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2014) Postati student u Hrvatskoj. Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), Zagreb. ISBN 978-953-7584-10-8

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2010) Razlike u školskom uspjehu učenika trećih i sedmih razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj s obzirom na spol učenika i obrazovanje roditelja: populacijska perspektiva. Revija za socijalnu politiku, 11 (3). pp. 345-362. ISSN 1330-2965 (Print), 1845-6014 (Online)

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2007) U sjeni: privatne instrukcije u obrazovanju Hrvatske. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-33-2

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka and Šabić, Josip (2011) Analiza sadržaja i rezultata ispita državne mature iz Fizike. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb. ISBN 9789537556259

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka and Šimon, Jana (2022) U potrazi za mjerom između školskog igrališta i TikToka: perspektive djece i mladih o korištenju digitalnih tehnologija. Project Report. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka and Šimon, Jana (2023) Zabrane? - korištenje mobitela u osnovnim školama Republike Hrvatske iz učiteljske i učeničke perspektive. Project Report. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.

Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka and Šimon, Jana and Peharda, Arian (2022) Nemamo tri mjeseca godišnjeg - perspektive učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola o radu u školi i društvenom statusu u Republici Hrvatskoj. Project Report. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.

Jokić, Boris and Soldo, Andrea and Ristić Dedić, Zrinka (2013) Private tutoring and social equity in Croatia and Bosnia & Herzegovina: a comparative qualitative study. In: Private tutoring across the Mediterranean: power dynamics and implications for learning and equity. Comparative and International Education : A Diversity of Voices (25). Sense Publishers, Rotterdam, pp. 11-27. ISBN 978-94-6209-235-8 & 978-94-6209-236-5 (Print, ppb & hbk), 978-94-6209-237-2 (Online)

Jugović, Ivana (2019) Rodni aspekti motivacije za učenje. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 169-199. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)

Jugović, Ivana and Baranović, Branislava and Marušić, Iris (2012) Uloga rodnih stereotipa i motivacije u objašnjenju matematičkog uspjeha i straha od matematike. Suvremena psihologija, 15 (1). pp. 65-79. ISSN 1331-9264 (Print)

Jugović, Ivana and Matković, Teo and Jokić, Boris (2020) Rodna tipičnost visokoškolskih obrazovnih aspiracija tijekom srednje škole: intenzifikacija, konvergencija ili stabilnost. Revija za sociologiju, 50 (2). pp. 253-284. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)

Juriševič, Mojca and Krnjaić, Zora and Šimon, Jana (2024) Gifted students’ academic motivation during the COVID-19 pandemic: a qualitative study in Croatia, Serbia, and Slovenia. Journal for the education of the gifted, 47 (3). pp. 296-331. ISSN 0162-3532 (Print), 2162-9501 (Online)

K

Kazimzade, Elmina and Jokić, Boris (2013) The roles of parents in the decision concerning the use of private tutoring services. In: Emerging from the shadow: a comparative qualitative exploration of private tutoring in Eurasia. NEPC Comparative Studies in Education (2). Network of Education Policy Centers (NEPC), Zagreb, pp. 209-238. ISBN 978-953-57241-1-7

Kletzien, Sharon B. and Vizek Vidović, Vlasta and Grozdanić, Višnja (2014) Active learning and critical thinking: a higher education professional development program in Croatia. In: International collaborations in literacy research and practice. Literacy, Language and Learning . Information Age, Charlottee, pp. 289-311. ISBN 978-1-62396-565-5

Koren, Snežana and Baranović, Branislava (2009) What kind of history education do we have after eighteen years of democracy in Croatia?: transition, intervention, and history education politics (1990-2008). In: "Transition" and the politic of history education in Southeast Europe. Eckert: Die Schriftenreihe Studien des Georg-Eckert-Instituts zur internationalen Bildungsmedienforschung (124). V&R unipress, Göttingen, pp. 91-140. ISBN 978-3-89971-531-6

Kovacic, Marko and Baketa, Nikola and Grubisic-Cabo, Marita (2020) Mapping youth studies curricula: what is formal education in the field of youth studies saying about young people? In: Youth worker education in Europe: policies, structures, practices. Youth knowledge (26). Council of Europe, Strasbourg, pp. 137-147. ISBN 978-92-871-8868-7

Kovacs-Cerović, Tünde and Vizek Vidović, Vlasta and Powell, Steve (2010) School governance and social inclusion: involvement of parents: parent participation in the life of schools in South East Europe. South East Europe cross countries survey of parents' views (3). Faculty of Education, Center for Educational Policy Studies (CEPS), Ljubljana. ISBN 978-961-253-063-1

Kovačić, Marko (2017) A critical approach to youth work categorizations. In: Thinking seriously about youth work: and how to prepare people to do it. Youth Knowledge (20). Council of Europe, Strasbourg, pp. 241-247. ISBN 978-92-871-8416-0

Kovačić, Marko and Horvat, Martina (2016) Razvoj političkih i građanskih kompetencija mladih: pregled uvođenja građanskog odgoja i obrazovanja u hrvatski obrazovni sustav. In: Od podanika do građana: razvoj građanske kompetencije mladih. Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 15-29. ISBN 978-953-6218-73-8

Kovačić, Marko and Kovačić, Diana (2017) Globalno obrazovanje – što, gdje, tko, kako i zašto. In: Jedi lokalno, misli globalno: priručnik globalnog obrazovanja za učitelje. Udruga Žmergo, Opatija, pp. 21-43. ISBN 978-953-59747-0-3

Kovačić, Marko and Kovačić, Diana and Traub, Helena (2017) Jedi lokalno, misli globalno: priručnik globalnog obrazovanja za učitelje. Udruga Žmergo, Opatija. ISBN 978-953-59747-0-3

Kovačić, Marko and Ćulum, Bojana (2015) Teorija i praksa rada s mladima: prilog razumijevanju rada s mladima u hrvatskom kontekstu. Mreža mladih Hrvatske, Zagreb. ISBN 978-953-7805-25-8

Kovačić, Marko and Ćulum, Bojana (2018) A new kid on the block: youth work meets youth policy in Croatia. In: The history of youth work in Europe: youth work and social work: connections, disconnections and reconnections - the social dimension of youth work in history and today: volume 6. Youth Knowledge (23). Council of Europe, Strasbourg, pp. 149-161. ISBN 978-92-871-8513-6

Kozina, Ana and Marušić, Iris and Oskarsson, Magnus and Veldin, Manja and Vidmar, Maša and Mlekuž, Ana and Štremfel, Urška and Vršnik Perše, Tina (2022) Predictive value of empathy components for types of aggression in the school setting: a cross-country comparison. Educational studies, 48 (6). pp. 827-843. ISSN 0305-5698 (Print), 1465-3400 (Online)

Kozina, Ana and Veldin, Manja and Rožman, Mojca and Pikić Jugović, Ivana (2023) The mediating effect of student-teacher relationships for the relationship between empathy and aggression: insights from Slovenia and Croatia. Current psychology, 42 (30). pp. 26418-26428. ISSN 1046-1310 (Print), 1936-4733 (Online)

Košutić, Iva (2017) The role of cultural capital in higher education access and institutional choice. Center for Educational Policy Studies journal, 7 (1). pp. 149-169. ISSN 2232-2647 (Online); 1855-9719 (Print)

Križanić, Valerija and Vizek Vidović, Vlasta (2007) Unutrašnje vrednovanje visokih učilišta. In: Bolonjski proces u visokom umjetničkom obrazovanju. Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, pp. 23-71. ISBN 978-953-6002-33-7

Krnjaić, Zora and Juriševič, Mojca and Šimon, Jana (2024) Context and organizational changes in gifted education during the COVID-19 pandemic in Croatia, Serbia and Slovenia. In: Kompleksnost darovitosti u kulturi učenja: tematski zbornik 29. Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola, Vršac, pp. 200-205. ISBN 978-86-7372-317-4

Kurz, Terri L. and Batarelo, Ivana (2005) Using anchored instruction to evaluate mathematical growth and understanding. Journal of educational technology systems, 33 (4). pp. 421-436. ISSN 0047-2395 (Print), 1541-3810 (Online)

L

Lokas, Mirna and Bouillet, Dejana (2006) Rodne razlike u manifestiranju rizičnih ponašanja učenika zagrebačkih osnovnih škola: procjene razrednika. Kriminologija i socijalna integracija, 14 (2). pp. 1-12. ISSN 1330-2604 (Print), 1848-7963 (Online)

Lund Nielsen, Birgitte and Dyrborg Laursen, Hilmar and Andersen Reol, Lise and Jensen, Helle and Kozina, Ana and Vidmar, Masa and Rasmusson, Maria and Marušić, Iris and Denk, Albert and Roczen, Nina and Jurko, Svetlana and Ojstersek, Ales (2019) Social, emotional and intercultural competencies: a literature review with a particular focus on the school staff. European journal of teacher education, 42 (3). pp. 410-428. ISSN 0261-9768 (Print), 1469-5928 (Online)

M

Marinović Bobinac, Ankica (2007) Komparativna analiza kurikuluma za religijsko obrazovanje: primjer četiri katoličke zemlje. Metodika, 8 (2 (15)). pp. 408-424. ISSN 1332-7879

Marušić, Iris (2019) Kompetencija učiti kako učiti u međunarodnom okružju. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 11-28. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)

Marušić, Iris (2006) Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 219-257. ISBN 953-6218-28-3

Marušić, Iris (2006) Nastavni program iz perspektive učenika. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 181-217. ISBN 953-6218-28-3

Marušić, Iris and Kuterovac Jagodić, Gordana and Erceg, Inja and Šabić, Josip (2020) Longitudinal study of individual, environmental and contextual factors predicting adaptation to the transition to lower secondary education. Learning and Individual Differences, 83-84. pp. 1-9. ISSN 1041-6080

Marušić, Iris and Matić, Jelena (2017) The role of personality, self-concept and defensive motivation in predicting maths anxiety. In: Stress and anxiety: coping and resilience. Logos Berlin, Berlin, pp. 95-103. ISBN 978-3-8325-4507-9

Marušić, Iris and Pavin Ivanec, Tea and Doolan, Karin (2011) Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive. In: Učitelji i njihovi mentori: uloga mentora u profesionalnom razvoju učitelja. Biblioteka Znanost i društvo (29). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 153-193. ISBN 978-953-6218-45-5

Marušić, Iris and Vizek Vidović, Vlasta (2011) Razvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama. Dijete, škola, obitelj (28-29). pp. 18-21. ISSN 1331-9299

Marušić, Iris and Šabić, Josip and Matić Bojić, Jelena (2024) Perceived change in job demands and resources and teacher well-being during the pandemic. Center for Educational Policy Studies Journal. pp. 1-20. ISSN 1855-9719 (Print), 2232-2647 (Online)

Matić, Jelena and Marušić, Iris (2016) Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha. Napredak, 157 (3). pp. 283-299. ISSN 1330-0059

Matić, Jelena and Marušić, Iris and Baranović, Branislava (2015) Determinants of students' mathematics self-concept: analysis of gender universalities and specificities. Croatian journal of education, 17 (4). pp. 1103-1119. ISSN 1848-5189 (Print), 1848-5197 (Online)

Matić Bojić, Jelena and Pikić Jugović, Ivana and Puzić, Saša (2024) “Why didn’t anyone tell us this before?!”: integrating social, emotional and diversity awareness competencies into teacher professional development. In: Empowering teachers across Europe to deal with social, emotional and diversity-related challenges: volume 1: experimentation perspectives. Waxmann, Münster, pp. 41-57. ISBN 978-3-8309-4859-9 (Print), 978-3-8309-9859-4 (Online)

Matković, Teo (2023) Ažurirana procjena kvantitativnih potreba za obrazovanjem i zapošljavanjem odgojitelja u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. UNSPECIFIED. Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Zagreb.

Matković, Teo (2023) Gentle guidance does it?: are public employment service recommendations affecting adjustment of IVET capacities in Croatia? In: Vocational education and training transformations for digital, sustainable and socially fair future: proceedings of the 5th Crossing Boundaries Conference in Vocational Education and Training, Kaunas, 25.-26. May 2023. European Research Network on Vocational Education and Training (VETNET), Kaunas, pp. 300-305. ISBN 9798390503386

Matković, Teo (2023) Informiranost, prepreke i iskustvo sudjelovanja u obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: sociodemografske nejednakosti. Sociologija i prostor, 61 (3). pp. 489-516. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Matković, Teo (2020) Pristup stručnom usavršavanju u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. In: Raditi u dječjim vrtićima: rezultati istraživanja uvjeta rada u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Sindikat obrazovanja, medija i kulture Hrvatske, Zagreb, pp. 110-136. ISBN 978-953-49050-0-5

Matković, Teo and Buković, Nikola (2022) Croatia: impact of Europeanization on skill formation. In: Skill formation in Central and Eastern Europe: a search for patterns and directions of development. New Approaches in Educational and Social Sciences / Neue Denkansätze in den Bildungs- und Sozialwissenschaften (40). Peter Lang, Berlin, pp. 265-290. ISBN 9783631810927 (Print), 9783631881071 (PDF), 9783631881088 (ePUB), 9783631881095 (MOBI)

Matković, Teo and Gregurović, Margareta and Šabić, Josip (2023) Equitably undeterred?: persistence of education mobility and migration intent among upper secondary education students throughout the COVID-19 pandemic. International journal of sociology of education, 12 (2). pp. 201-229. ISSN 2014-3575

Matković, Teo and Ivšić, Iva (2020) Uvjeti rada u RPOO iz perspektive pedagoškog standarda. In: Raditi u dječjim vrtićima: rezultati istraživanja uvjeta rada u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Sindikat obrazovanja, medija i kulture Hrvatske, Zagreb, pp. 78-108. ISBN 978-953-49050-0-5

Matković, Teo and Jaklin, Katarina (2021) Pokazatelji sudjelovanja u obrazovanju odraslih u RH: nalazi recentnih europskih istraživanja. Andragoški glasnik, 25 (1-2). pp. 39-66. ISSN 1849-0883 (Online)

Matković, Teo and Jaklin, Katarina and Grus, Andrea and Potočnik, Dunja (2023) Diplomirati tijekom pandemije: rezultati četvrtog nacionalnog istraživanja zapošjivosti diplomiranih studenata (2021.). UNSPECIFIED. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb.

Matković, Teo and Ostojić, Jelena and Lucić, Marko and Jaklin, Katarina and Ivšić, Iva (2020) Raditi u dječjim vrtićima: rezultati istraživanja uvjeta rada u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Sindikat obrazovanja, medija i kulture Hrvatske, Zagreb. ISBN 978-953-49050-0-5

Miljević-Riđički, Renata and Miljković, Dubravka and Pavličević-Franić, Dunja and Rijavec, Majda and Vizek Vidović, Vlasta and Vlahović-Štetić, Vesna and Zarevski, Predrag (2003) Učitelji za učitelje: primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. IEP, Zagreb. ISBN 953-97820-1-5

Miljević-Riđički, Renata and Pahić, Tea and Vizek Vidović, Vlasta (2011) Suradnja roditelja i škole u Hrvatskoj: sličnosti i razlike urbanih i ruralnih sredina. Sociologija i prostor, 49 (2). pp. 165-184. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Mimica-Ugrešić, Mirjana and Batarelo, Ivana (2005) Informacijska i komunikacijska tehnologija kao kros-kurikularna aktivnost u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. In: Informatizacija u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije : [zbornik radova]. Hrvatski kineziološki savez, Zagreb, pp. 208-211. ISBN 953-95082-0-7

Miočić, Ivana and Brajdić Vuković, Marija and Ledić, Jasminka (2020) The positive attitude approach for teaching in higher education: an untrodden path for policy and practice. European journal of education, 55 (4). pp. 560-572. ISSN 1465-3435 (Online)

Miočić, Ivana and Ledić, Jasminka and Brajdić Vuković, Marija (2021) Positive attitude towards teaching in higher education. University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka. ISBN 978-953-361-034-4

Miočić, Ivana and Ledić, Jasminka and Brajdić Vuković, Marija (2021) Pozitivan odnos prema nastavi u visokom obrazovanju. Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka. ISBN 978-953-361-035-1

Mornar, Mirta and Marušić, Iris and Šabić, Josip (2022) Academic self-efficacy and learning strategies as mediators of the relation between personality and elementary school students' achievement. European journal of psychology of education, 37 (4). pp. 1237-1254. ISSN 0256-2928 (Print), 1878-5174 (Online)

Mornar, Mirta and Matić Bojić, Jelena and Odak, Iva and Eliasson, Nina and Gøtzsche, Katinka and Jurko, Lana and Kozina, Ana and Ojsteršek, Aleš and Sälzer, Christine and Veldin, Manja and Vieluf, Svenja (2020) Students’ social, emotional and intercultural competencies and their development in school settings. Šolsko polje, 31 (3-4). pp. 115-137. ISSN 1581-6036 (Print), 1581-6044 (Online), 1581-6052 (CD)

Müller, Fabian and Denk, Albert and Lubaway, Emily and Sälzer, Christine and Kozina, Ana and Vršnik Perše, Tina and Rasmusson, Maria and Jugović, Ivana and Lund Nielsen, Birgitte and Rozman, Mojca and Ojsteršek, Aleš and Jurko, Svetlana (2020) Assessing social, emotional, and intercultural competences of students and school staff: a systematic literature review. Educational research review, 29. pp. 1-24. ISSN 1747-938X

N

Nikpalj-Juraić, Nataša and Prpić, Martina and Petković, Adriana (2008) Interference error analysis on national exams in english at level B1. In: The Common European Framework of Reference for Languages (CETFRL): benefits and limitations: selected articles by the presenters of the IATEFL TEASIG Conference in Opatija, Croatia, 19-20 October 2007. International Association of Teachers of English as a Foreign Language. Testing, Evaluation and Assessment Special Interest Group (IATEFL TEA SIG), Cantenbury, pp. 53-58. ISBN 1-901095-18-5

O

Odak, Iva and Baranović, Branislava and Baketa, Nikola (2023) „Podigneš svoje dokumente i odeš“: kvalitativna analiza iskustava osoba koje su odustale od studija. Sociologija i prostor, 61 (3). pp. 517-539. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Odak, Iva and Marušić, Iris and Matić Bojić, Jelena and Puzić, Saša and Bakić, Hrvoje and Eliasson, Nina and Gesteiger Klicpera, Barbara and Gøtzsche, Katinka and Kozina, Ana and Perković, Iva and Roczen, Nina and Tomé, Gina and Veldin, Manja (2023) Teachers’ social and emotional competencies: a lever for social and emotional learning in schools. Sociologija i prostor, 61 (1). pp. 105-122. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Odak, Iva and Ristić Dedić, Zrinka and Bezinović, Petar and Rister, Damir (2010) Kako škole vide sebe: analiza samoevaluacijskog upitnika u projektu samovrednovanja škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 63-95. ISBN 978-953-7290-19-1

Ostojić, Jelena and Lucić, Marko and Jaklin, Katarina and Matković, Teo (2021) Ožiljci prekarne povijesti na radnim karijerama: odnos blagostanja i uvjeta rada odgojiteljica sa stažem na određeno vrijeme u dječjim vrtićima u Hrvatskoj. In: Transformacija rada: narativi, prakse, režimi. Biblioteka Nova etnografija . Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb, pp. 239-263. ISBN 978-953-8089-67-1

P

Pahić, Tea and Vizek Vidović, Vlasta and Miljević-Riđički, Renata (2011) Involvement of Roma parents in children's education in Croatia: a comparative study. Journal of research in international education, 10 (3). pp. 275-292. ISSN 1475-2409 (Print), 1741-2943 (Online)

Pastuović, Nikola (2012) Obrazovanje i razvoj: kako obrazovanje razvija ljude i mijenja društvo, a kako društvo djeluje na obrazovanje. Biblioteka Znanost i društvo (30). Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-47-9

Pavin, Tea (2005) Percepcija kvalitete obrazovanja nastavnika i nekih aspekata nastavničke profesije iz perspektive srednjoškolskih nastavnika. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 124-160. ISBN 953-6218-24-0

Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljević-Riđički, Renata (2005) Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 95-123. ISBN 953-6218-24-0

Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljević-Riđički, Renata (2005) Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 161-173. ISBN 953-6218-24-0

Pikić Jugović, Ivana and Baranović, Branislava (2022) Kako studenti i studentice biraju studije?: kvalitativno istraživanje motivacijskih, rodnih i kontekstualnih čimbenika odabira. Sociologija i prostor, 60 (3). pp. 573-599. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Pikić Jugović, Ivana and Maskalan, Ana and Pavin Ivanec, Tea (2022) Gender differences and motivation for the teaching profession: why do men choose (not) to teach? Australian journal of teacher education, 47 (9). pp. 1-18. ISSN 1835-517X

Pikić Jugović, Ivana and Matić Bojić, Jelena and Puzić, Saša and Odak, Iva and Brajković, Sanja and Dahlström, Helene and Galić, Gordana and Gaspar de Matos, Margarida and Gøtzsche, Katinka and Kozina, Ana and Mlekuž, Ana and Paleczek, Lisa and Rožman, Mojca (2023) Teachers’ diversity awareness and critical consciousness - sine qua non of social justice in schools. Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 55 (1). pp. 189-210. ISSN 0579-6431 (Print), 1820-9270 (Online)

Pikić Jugović, Ivana and Petrović, Dora and Marušić, Iris (2023) The mediating role of personality and gender roles on the relationship between gender and empathy: a study on preservice teachers. Sociologija i prostor, 61 (1). pp. 59-77. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Potočnik, Dunja (2007) Mladi i nove tehnologije. In: Mladi: problem ili resurs. Biblioteka Znanost i društvo (23). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 105-136. ISBN 978-953-6218-34-9

Potočnik, Dunja (2006) Obrazovni resursi i zapošljivost mladih. In: Mladi između želja i mogućnosti: položaj, problemi i potrebe mladih Zagrebačke županije. Biblioteka Znanost i društvo (21). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 93-140. ISBN 953-6218-30-5

Potočnik, Dunja (2006) Posjedovanje i korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije. In: Mladi između želja i mogućnosti: položaj, problemi i potrebe mladih Zagrebačke županije. Biblioteka Znanost i društvo (21). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 141-163. ISBN 953-6218-30-5

Potočnik, Dunja and Maslić Seršić, Darja and Karajić, Nenad (2020) Uključivanje Roma u hrvatsko društvo: obrazovanje i zapošljavanje. Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina Vlade Republike Hrvatske, Zagreb. ISBN 978-953-7870-20-1

Prpić, Martina (2009) Introduction of standardized language assesment into Croatian secondary education. In: Many voices - language policy and practice in Europe: emerging challenges and innovative responses. CIDREE (Consortium of Institutions for Development and Research in Education in Europe), Brussels, pp. 179-187. ISBN 978-90-7901-203-9

Prpić, Martina (2009) Predmetni kurikuli za strane jezike u višem srednjem obrazovanju u europskim zemljama: komparativni prikaz. Metodika, 10 (1). pp. 112-128. ISSN 1332-7879

Puzić, Saša (2006) Decentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola: uloga ravnatelja. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 259-297. ISBN 953-6218-28-3

Puzić, Saša (2007) Interkulturno obrazovanje u europskom kontekstu: analiza kurikuluma odabranih europskih zemalja. Metodika, 8 (2 (15)). pp. 373-389. ISSN 1332-7879

Puzić, Saša (2015) Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 63-86. ISBN 978-953-6218-63-9

Puzić, Saša and Baketa, Nikola and Baranović, Branislava and Gregurović, Margareta and Matković, Teo and Mornar, Mirta and Odak, Iva and Šabić, Josip (2021) O podzastupljenim i ranjivim skupinama studenata: prilozi unaprjeđivanju socijalne dimenzije visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Zagreb. ISBN 978-953-8374-05-0

Puzić, Saša and Baketa, Nikola and Baranović, Branislava and Gregurović, Margareta and Matković, Teo and Mornar, Mirta and Odak, Iva and Šabić, Josip (2021) On underrepresented and vulnerable groups of students: contributions to the enhancement of the social dimension of higher education in Croatia. Ministry of Science and Education, Zagreb, pp. 145-149. ISBN 978-953-8374-06-7

Puzić, Saša and Baranović, Branislava and Doolan, Karin (2011) Školska klima i sukobi u školi. Sociologija i prostor, 49 (3). pp. 335-358. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Puzić, Saša and Baranović, Branislava and Doolan, Karin and Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2011) Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama. In: Učiti za mir: analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav. Centar za mirovne studije, Zagreb, pp. 52-132. ISBN 978-953-7729-10-3

Puzić, Saša and Batarelo, Ivana and Hoblaj, Petra (2005) Vođenje škole u decentraliziranom sustavu. Napredak, 146 (3). pp. 328-338. ISSN 1330-0059

Puzić, Saša and Gregurović, Margareta and Košutić, Iva (2018) Kulturni kapital i obrazovne nejednakosti u Hrvatskoj, Njemačkoj i Danskoj: usporedna analiza PISA 2009 podataka. Revija za socijalnu politiku, 25 (2). pp. 133-156. ISSN 1330-2965 (Print), 1845-6014 (Online)

Puzić, Saša and Marušić, Iris and Matić Bojić, Jelena and Pikić Jugović, Ivana and Šabić, Josip (2023) Obrazovne nejednakosti u srednjoškolskom obrazovanju iz učeničke i nastavničke perspektive. Biblioteka Posebna izdanja . Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-98-1

Puzić, Saša and Matić, Jelena (2015) Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 87-114. ISBN 978-953-6218-63-9

Puzić, Saša and Odak, Iva and Šabić, Josip (2019) Educational outcomes and aspirations of upper secondary school students: the cultural capital and relative risk aversion perspectives. Sociologija, 61 (3). pp. 368-388. ISSN 0038-0318

Puzić, Saša and Šabić, Josip and Odak, Iva (2020) Inozemstvo, Zagreb ili neki drugi grad u Hrvatskoj?: društveno porijeklo, racionalnost izbora i aspiracije srednjoškolaca prema mjestu studiranja. Revija za sociologiju, 50 (2). pp. 285-308. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)

Puzić, Saša and Šabić, Josip and Odak, Iva (2021) Vocational school students’ aspirations for higher education and selected social background characteristics. Sociologický časopis, 57 (6). pp. 661-682. ISSN 0038-0288 (Print); 2336-128X (Online)

R

Raboteg-Šarić, Zora and Bouillet, Dejana and Marinović, Lovorka (2007) Trafficking in the eyes of the youth in Croatia : understanding the problem and prevention possibilities. International Organization for Migration, Zagreb. ISBN 978-953-99721-8-7

Raboteg-Šarić, Zora and Bouillet, Dejana and Marinović, Lovorka (2007) Trgovanje ljudima kako ga vide mladi u Hrvatskoj: razumijevanje problema i mogućnosti prevencije. Međunarodna organizacija za migracije, Zagreb. ISBN 978-953-99721-5-6

Radanović, Ines and Garašić, Diana and Lukša, Žaklin and Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris and Sertić Perić, Mirela (2016) Understanding of photosynthesis concepts related to students’ age. In: Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future. Part 1: Learning science: conceptual understanding. University of Helsinki, Helsinki, pp. 271-277. ISBN 978-951-51-1541-6

Rister, Damir (2008) Elementary school pupils' and teachers' perspectives on physics as a school subject. In: Frontiers of physics education: selected contributions: GIREP-EPEC Conference, 26-31 August, 2007, Opatija, Croatia: 4th GIREP Seminar, 2nd European Physics Education Conference. Society Golden Section, Rijeka, pp. 433-438. ISBN 978-953-55066-1-4

Rister, Damir (2008) Ključna kompetencija "učiti kako učiti" u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu. In: Pedagogy and the knowledge society: collected papers of 2nd Scientific Research Symposium: Pedagogy and the Knowledge Society, Zadar, Croatia, November 13 and 14, 2008 [and] 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research (...). Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, pp. 333-341. ISBN 987-953-7210-12-0

Ristić Dedić, Zrinka (2019) Lokacijska perspektiva – želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 105-121. ISBN 978-953-7584-16-0

Ristić Dedić, Zrinka and Bezinović, Petar and Odak, Iva and Rister, Damir (2010) Analiza prednosti, nedostataka, mogućnosti i zapreka u radu škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 97-108. ISBN 978-953-7290-19-1

Ristić Dedić, Zrinka and Ivšac Pavliša, Jasmina (2024) Perspectives of pupils with additional support needs and their parents on the learning support during the COVID-19 pandemic in Croatia. Journal of research in special educational needs, 24 (2). pp. 362-375. ISSN 1471-3802

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris (2013) Analiza sadržaja i rezultata ispita državne mature iz Matematike 2009./2010. - 2011./2012. Poučak, 14 (54). pp. 4-21. ISSN 1332-3008 (Print), 1849-1650 (Online)

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris (2021) Changes to pupils competence beliefs in the Visual Arts in lower secondary education: a longitudinal perspective. Croatian journal of education, 23 (SpEd 2). pp. 49-65. ISSN 1848-5189 (Print), 1848-5197 (Online)

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris (2021) Croatian pupils' perspectives on remote teaching and learning during the COVID-19 pandemic. Društvena istraživanja, 30 (2). pp. 227-247. ISSN 1330-0288 (Print), 1848-6096 (Online)

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris (2022) Privatne instrukcije u Republici Hrvatskoj: biznis iz sjene kojeg pandemija nije ugrozila. Project Report. Institut za društvena istraživanja, Zagreb.

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris (2020) Roditeljske srednjoškolske aspiracije za djecu iz perspektive učenika pri kraju osnovnog obrazovanja. Revija za sociologiju, 50 (2). pp. 161-188. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris (2023) Saving Little Red Riding Hood: a qualitative study of parental role construction for involvement in children’s education. Sociologija i prostor, 61 (3). pp. 565-585. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris and Jurko, Lana (2006) Croatia. In: Education in a hidden marketplace: monitoring of private tutoring: overview and country reports. Education Support Programme of the Open Society Institute, Budapest, pp. 169-190. ISBN 978-1-891385-63-6

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris and Penić Jurković, Anita (2023) When earthquakes meet COVID-19 pandemic: the effects of simultaneous large-scale crises on psychological functioning of adolescents in the final year of upper secondary education. Sociologija i prostor, 61 (1). pp. 143-164. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris and Šabić, Josip (2011) Analiza sadržaja i rezultata ispita državne mature iz Biologije. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb. ISBN 9789537556266

Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris and Šabić, Josip (2011) Analiza sadržaja i rezultata ispita državne mature iz Kemije. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb. ISBN 9789537556242

Rogošić, Silvia and Baranović, Branislava (2018) Differences in social background, study choice motivation and higher education experience between pre-service class teachers and pre-service subject teachers. Problems of education in the 21st century, 76 (5). pp. 706-719. ISSN 1822-7864 (Print), 2538-7111 (Online)

Rogošić, Silvia and Baranović, Branislava (2024) Gender sensitivity of teacher education curricula in the Republic of Croatia. Open Education Studies, 6 (1). pp. 1-12. ISSN 2544-7831

Rogošić, Silvia and Baranović, Branislava and Šabić, Josip (2021) Primjena IKT-a u procesu učenja, poučavanja i vrednovanja u srednjim strukovnim školama: kvalitativna analiza. Metodički ogledi, 28 (1). pp. 63-88. ISSN 0353-765X (Print), 1848-2325 (Online)

Rogošić, Silvia and Maskalan, Ana and Jurki, Aleta (2020) What are the key roles of education? Jahr – European journal of bioethics, 11 (2). pp. 445-465. ISSN 1847-6376 (Print), 1848-7874 (Online)

Rovis, Darko and Bezinovic, Petar and Basic, Josipa (2015) Interactions between school bonding, disturbed family relationships, and risk behaviors among adolescents. Journal of school health, 85 (10). pp. 671-679. ISSN 1746-1561 (Online)

Roviš, Darko and Bezinović, Petar (2011) Vezanost za školu – analiza privrženosti školi i predanosti školskim obvezama kod srednjoškolaca. Sociologija i prostor, 49 (2). pp. 185-208. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Rukavina, Daniel and Lučin, Pero and Kalogjera, Goran and Lenac, Zdravko and Perić, Jože and Bezinović, Petar and Bezić, Heri and Hlača-Mlinar, Roberta and Štimac, Goran and Kandžija, Vinko and Ivanović, Zoran and Bacarini, Elvio and Ožanić, Nevenka and Kapović, Miljenko and Komadina, Pavao and Grozdanić, Velinka and Mikac, Tonči and Pejčić, Aleksandra and Albrecht, Želimir and Tomljanović, Senka and Jugović, Alen and Čengić, Tomislav and Dobrović, Ivan and Tomić, Ana and Stolac, Diana (2008) Sveučilište u Rijeci: strategija 2007-2013. Sveučilište, Rijeka. ISBN 978-953-9670-3-5

S

Skledar Matijević, Ana and Baranović, Branislava and Farnell, Thomas and Marušić, Iris and Matić Bojić, Jelena and Mikulić, Valentina and Odak, Iva and Perak, Jelena and Pijaca Plavšić, Eli and Pikić Jugović, Ivana and Puzić, Saša and Šabić, Josip (2023) Unaprjeđenje pravičnosti i uključivosti srednjoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj: analiza i preporuke za javne politike. UNSPECIFIED. Institut za razvoj obrazovanja, Zagreb.

Smojver-Ažić, Sanja and Bezinović, Petar (2011) Sex differences in patterns of relations between family interactions and depressive symptoms in adolescents. Croatian medical journal, 52 (4). pp. 469-477. ISSN 0353-9504 (Print), 1332-8166 (Online)

Spajić-Vrkaš, Vedrana and Ilišin, Vlasta (2005) Youth in Croatia. Faculty of Humanites and Social Sciences University of Zagreb, Research and Training Centre for Human Rights and Democratic Citizenship, Zagreb. ISBN 953-175-242-7

Spajić-Vrkaš, Vedrana and Potočnik, Dunja (2017) Mladi i obrazovanje pred izazovima globalne konkurentnosti. In: Generacija osujećenih: mladi u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća. Biblioteka Znanost i društvo (40). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 75-141. ISBN 978-953-6218-76-9

Stepanić, Josip and Kuzmanović, Boško and Božičević, Miran (2006) Obrazovanje za kompleksne sustave. In: Sustavsko mišljenje i proces integracije Hrvatske u Europsku uniju. CROSS [i.e. Hrvatsko društvo za sustave], Zagreb. ISBN 9536065282

U

Uzelac, Slobodan and Bouillet, Dejana (2008) Preventivni rad socijalnih pedagoga u školama: iskustva iz Hrvatske. In: Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja. Edicija Radovi i monografije . Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Izdavački centar (CIDD), Beograd, pp. 115-128. ISBN 978-86-80113-70-8

Uzelac, Slobodan and Bouillet, Dejana (2007) Vrijednosni, znanstveni i teorijski temelji socijalnopedagoških intervencija. In: Poremećaji ponašanja i prestupništvo mladih: specijalno-pedagoški diskurs: [I naučni skup Univerziteta u Beogradu, Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju]. Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Centar za izdavačku delatnost - CIDD, Beograd, pp. 89-110. ISBN 978-86-80113-59-3

V

Veldin, Manja and Kozina, Ana and Mornar, Mirta and Dahlström, Helene (2020) Students' empathy and classroom climate as predictors of attitudes towards immigrants: a case study in three EU countries. In: Psychology Applications & Developments VI. Advances in Psychology and Psychological Trends Series . InScience, Lisboa, pp. 316-327. ISBN 978-989-54815-3-8

Vinković, Dejan and Potočnik, Dunja (2010) Educational asymmetries in the making: science fair competitions as proxies of the economic development. Sociologija i prostor, 48 (1). pp. 51-75. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)

Vizek Vidović, Vlasta (2005) Obrazovanje učitelja i nastavnika u Europi iz perspektive cjeloživotnog učenja. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 13-66. ISBN 953-6218-24-0

Vizek Vidović, Vlasta and Domović, Vlatka (2008) Researching teacher education and teacher practice: the Croatian perspective. In: Teacher education policy in Europe: a voice of higher education institutions. Monographs on Journal of Research in Teacher Education (Monografier, Tidskrift för lärarutbildning och forskning) . University of Umeå, Faculty of Teacher Education, Umeå, pp. 303-312. ISBN 978-91-7264-600-1

Vizek Vidović, Vlasta and Domović, Vlatka (2013) Teachers in Europe - main trends, issues and challenges. Croatian journal of education, 15 (sp. 3). pp. 219-236. ISSN 1848-5189 (Print), 1848-5197 (Online)

Vizek Vidović, Vlasta and Domović, Vlatka and Drvodelić, Maja (2012) The role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia. Reflecting education, 8 (2). pp. 140-148. ISSN 1746-9082

Vizek Vidović, Vlasta and Domović, Vlatka and Marušić, Iris (2014) Praćenje i vrednovanje profesionalnoga razvoja učitelja - kompetencijski pristup: podloga za model licenciranja. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO), Zagreb. ISBN 978-953-7556-41-9

Vizek Vidović, Vlasta and Pavin, Tea (2007) Komparativna studija obrazovanja učitelja i nastavnika i percepcija sustava inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj. In: Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju: zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa, Zadar -Benkovac, 20. - 21. svibnja 2005. Živa baština : znanstveno-stručna biblioteka (3). Sveučilište, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, Zadar, pp. 59-69. ISBN 978-953-7237-07-3

Vizek Vidović, Vlasta and Rijavec, Majda and Vlahović-Štetić, Vesna and Miljković, Dubravka (2003) Psihologija obrazovanja. Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis . IEP, Zagreb. ISBN 953-7057-06-2

Vizek Vidović, Vlasta and Rijavec, Majda and Vlahović-Štetić, Vesna and Miljković, Dubravka (2014) Psihologija obrazovanja. Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis . IEP, Zagreb. ISBN 978-953-7057-39-8

Vizek Vidović, Vlasta and Vlahović-Štetić, Vesna and Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljević-Riđički, Renata and Žižak, Antonija (2005) Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb. ISBN 953-6218-24-0

Vizek Vidović, Vlasta and Žižak, Antonija (2009) Evaluacija psihosocijalnih aspekata djelovanja Ureda pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske. In: Evaluacija institucije pravobranitelja za djecu. Pravobranitelj za djecu, Zagreb, pp. 39-54. ISBN 978-953-95451-6-9

Vizek Vidović, Vlasta and Žižak, Antonija (2009) Evaluation of the psycho-social aspects of the work of the Republic of Croatia's Office of the Ombudsperson for Children. In: Evaluation of the Institution of the Ombudsperson for Children. Ombudsperson for Children, Zagreb, pp. 45-58. ISBN 978-953-95451-6-9

Vizek Vidović, Vlasta and Žižak, Antonija and Vranković, Biljana (2014) Suradnici mreže podrške samovrednovanju škola: uloga, zadatci i edukacije. In: Samovrednovanje srednjih škola: pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO), Zagreb, pp. 69-80. ISBN 978-953-7556-43-3

Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta (2005) Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 67-91. ISBN 953-6218-24-0

Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta and Arambašić, Lidija and Vojnović, Narcisa (2005) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Biblioteka Znanost i društvo (16). Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, Zagreb. ISBN 953-6218-25-9

Ć

Ćulibrk, Tanja and Luketin, Ivica and Rister, Damir and Sokolić, Franjo (2011) Mišljenja nastavnika fizike o kvaliteti nastavničkog studija i stručnim usavršavanjima. Školski vjesnik, 60 (1). pp. 121-129. ISSN 0037-654X (Print), 1848-0756 (Online)

Ćulum, Bojana and Gvozdanović, Anja and Baketa, Nikola (2016) Politička znanja hrvatskih maturanata i značajnosti odrednica koje ih oblikuju. In: Od podanika do građana: razvoj građanske kompetencije mladih. Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 31-50. ISBN 978-953-6218-73-8

Ćulum, Bojana and Gvozdanović, Anja and Baketa, Nikola (2015) Youth political (i)literacy: the case of Croatian high school students. In: ICERI2015 proceedings: 8th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 November, 2015.: conference proceedings. IATED Academy, pp. 4158-4164. ISBN 978-84-608-2657-6

Ćurković, Natalija and Šabić, Josip and Buljan Culej, Jasminka (2010) Lista za procjenu kvalitete zadataka. Suvremena psihologija, 13 (2). pp. 257-273. ISSN 1331-9264 (Print)

Š

Šabić, Josip (2019) Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 31-53. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)

Šabić, Josip (2019) Populacijska perspektiva - visokoškolski odabiri hrvatskih srednjoškolaca u razdoblju od 2010. do 2017. godine. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 137-185. ISBN 978-953-7584-16-0

Šabić, Josip (2016) Understanding the country’s underachievement in international assessment: differential item and bundle functioning approach. Cadmo (1). pp. 5-19. ISSN 1122-5165 (Print), 1972-5019 (Online)

Šabić, Josip and Baranović, Branislava and Rogošić, Silvia (2022) Teachers' self-efficacy for using information and communication technology: the interaction effect of gender and age. Informatics in education, 21 (2). pp. 353-373. ISSN 1648-5831 (Print), 2335-8971 (Online)

Šabić, Josip and Jokić, Boris (2021) Elementary school pupils' aspirations for higher education: the role of status attainment, blocked opportunities and school context. Educational studies, 47 (2). pp. 200-216. ISSN 0305-5698 (Print), 1465-3400 (Online)

Šabić, Josip and Matić Bojić, Jelena and Marušić, Iris (2020) Gimnazija ili četverogodišnja strukovna škola?: osobne i socijalne odrednice odabira vrste srednjoškolskog obrazovanja. Revija za sociologiju, 50 (2). pp. 139-159. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)

Šabić, Josip and Puzić, Saša (2022) Exploring dropout risk in higher education in Croatia: an empirical analysis. Issues in educational research, 32 (3). pp. 1153-1173. ISSN 1837-6290 (Online)

Šimon, Jana and Pavlin-Bernardić, Nina (2024) Academic dishonesty in written assignments – the role of contextual and motivational factors. Metodički ogledi, 31 (1). pp. 11-38. ISSN 0353-765X (Print), 1848-2325 (Online)

Štremfel, Urška and Kozina, Ana and Vršnik Perše, Tina and Odak, Iva and Pikić Jugović, Ivana and Paleczek, Lisa and Fredericks, Valerie and Roczen, Nina and Rožman, Mojca and Eliasson, Nina and Dahlström, Helene and Tomé, Gina and Gaspar de Matos, Margarida and Bakić, Hrvoje and Ojsteršek, Aleš and Perković, Iva (2024) Supporting teachers’ social and emotional competencies and diversity awareness in the future. In: Empowering teachers across Europe to deal with social, emotional and diversity-related challenges : volume 2 : policy perspectives. Waxmann, Münster, pp. 183-203. ISBN 978-3-8309-4867-4 (Print), 978-3-8309-9867-9 (E-Book)

Ž

Žiljak, Tihomir and Baketa, Nikola (2019) Education policy in Croatia. In: Policy-making at the European periphery: the case of Croatia. New Perspectives on South-East Europe . Palgrave Macmillan, Cham, pp. 265-283. ISBN 978-3-319-73581-8 (Print), 978-3-319-73582-5 (Online)

Žiljak, Tihomir and Matković, Teo and Jaklin, Katarina and Farnell, Thomas and Novoselec, Ivana (2023) Unaprjeđenje pravičnosti i uključivosti obrazovanja odraslih u Hrvatskoj: analiza i preporuke za javne politike. Other. Institut za razvoj obrazovanja, Zagreb.

Žižak, Antonija (2005) Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 174-193. ISBN 953-6218-24-0

Ș

Șerban, Adina Marina and Moxon, Dan and Potočnik, Dunja and Pasic, Lana and Ștefan, Veronica (2021) An overview of social inclusion, digitalisation and young people. In: Young people, social inclusion and digitalisation: emerging knowledge for practice and policy. Youth Knowledge (27). Council of Europe, Strasbourg, pp. 9-23. ISBN 978-92-871-8650-8

This list was generated on Fri Oct 4 13:09:39 2024 CEST.