Nastavni program iz perspektive učenika

Marušić, Iris (2006) Nastavni program iz perspektive učenika. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 181-217. ISBN 953-6218-28-3

[img]
Preview
Text
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj.pdf

Download (2500Kb) | Preview
Official URL: http://www.idi.hr/izdavastvo/knjige-i-studije/znan...

Abstract

Procjene reprezentativnog uzorka od 2674 učenika osmih razreda dale su uvid u njihovu percepciju školskih predmeta na nekoliko odabranih dimenzija: zanimljivost, razumljivost, težina, korisnost u sadašnjem životu i važnost za budući život. Nadalje, prikazane su i učeničke procjene vremena koje tjedno provode u učenju svakog pojedinog predmeta, njihove procjene nastavnog procesa i njihovi stavovi prema nastavnicima i školi općenito.

Item Type: Book Section
Additional Information: Language: Croatian. - Title in English: Teaching program from students' perspective.
Uncontrolled Keywords: Učenici, percepcija školskih predmeta, percepcija škole, obvezno obrazovanje, kurikulum (pupils, perception of school subjects, perception of school, compulsory education, curriculum)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 16 Dec 2016 13:40
Last Modified: 16 Dec 2016 13:40
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/549

Actions (login required)

View Item View Item