Kompetencija učiti kako učiti u međunarodnom okružju

Marušić, Iris (2019) Kompetencija učiti kako učiti u međunarodnom okružju. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 11-28. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://www.idi.hr/izdavastvo/knjige-i-studije/znan...

Abstract

IN CROATIAN: U ovom poglavlju predstavljen je razvoj kompetencije učiti kako učiti u međunarodnom kontekstu, s posebnim osvrtom na globalne i europske inicijative obrazovne politike koje definiraju sastavnice te kompetencije. Poglavlje polazi od konceptualnog određenja ove kompetencije u projektima kao što je međunarodno istraživanje PISA, te dokumentima koji definiraju temeljne kompetencije potrebne pojedincu u suvremenom društvu, kao što je Europski kompetencijski okvir. Daje se i pregled dosadašnjih istraživanja i razvoja ove kompetencije u Europi, te pregled postojećih kurikulumskih dokumenata o razvoju vještina učenja. --------------- IN ENGLISH: This chapter presents the development of the learning to learn competence in the international context, with a special view on the global and European educational policy initiatives that define and theoretically elaborate the components of this competence. The chapter starts with the conceptual definition of this competence in projects such as the international PISA research, and the documents defining the key competences necessary to an individual in contemporary society, such as the European Competence Framework. An overview of existing research and development of this competence in Europe is given as well as an overview of existing curricular documents on the development of learning skills.

Item Type: Book Section
Additional Information: Language: Croatian. - Title in English: The learning to learn competence in the international context. - Book editors: Vlasta Vizek Vidović, Iris Marušić.
Uncontrolled Keywords: Učiti kako učiti, temeljne kompetencije, međunarodna istraživanja (learning to learn, key competences, international research)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 18 Dec 2019 09:47
Last Modified: 22 Jan 2020 16:12
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/863

Actions (login required)

View Item View Item