Državna matura u hrvatskim srednjim školama i upisna politika u visokom obrazovanju: korištenje rezultata državne mature za upise u visoko obrazovanje

Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2007) Državna matura u hrvatskim srednjim školama i upisna politika u visokom obrazovanju: korištenje rezultata državne mature za upise u visoko obrazovanje. Časopis za visoko obrazovanje, 1 (2). pp. 87-94. ISSN 1846-5277

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Abstract

Uvođenjem državne mature u četverogodišnje srednje škole standardizirat će se provjera znanja u srednjoškolskom obrazovanju, ostvareni rezultati postat će transparenti i usporedivi. Ovim se pristupom visokoškolskim ustanovama omogućuje objektivniji uvid u školska postignuća pristupnika i kvalitetniji probir kandidata za upis na studij. U tekstu se razmatra postojeće stanje u visokoškolskoj upisnoj politici i mogućnosti korištenja rezultata državne mature umjesto postojećih selekcijskih postupaka za upise u visoko obrazovanje.

Item Type: Article
Additional Information: Language: Croatian. - Title in English: The state graduate exam in Croatian secondary schools and admission policy in higher education: using results of the state graduation exam for admission into higher education.
Uncontrolled Keywords: Državna matura, upisna politika u visokom obrazovanju, klasifikacijski postupci (state graduation exam, "state matura", university admission policy, university entrance exams)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 30 Dec 2015 12:01
Last Modified: 28 Nov 2017 09:41
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/410

Actions (login required)

View Item View Item