Učitelji za učitelje: primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole

Miljević-Riđički, Renata and Miljković, Dubravka and Pavličević-Franić, Dunja and Rijavec, Majda and Vizek Vidović, Vlasta and Vlahović-Štetić, Vesna and Zarevski, Predrag (2003) Učitelji za učitelje: primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. IEP, Zagreb. ISBN 953-97820-1-5

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://www.iep.hr/nasa-izdanja-2/ucitelji-za-ucite...

Abstract

Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.

Item Type: Book
Additional Information: Language: Croatian. – Title in English: Teachers for teachers: examples of active/efficient school principles application. - Book editor: Predrag Zarevski.
Uncontrolled Keywords: Afektivna/efikasna škola, kognitivistički pristup učenju, komunikacijsko-humanistički pristup učenju (active/efficient school, cognitive approach to learning, communicational-humanistic approach to learning)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 23 Jan 2017 14:43
Last Modified: 23 Jan 2017 14:43
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/744

Actions (login required)

View Item View Item