Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja

Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2010) Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 119-136. ISBN 978-953-7290-19-1

[img]
Preview
Text
Samovrednovanje škola.pdf

Download (8Mb) | Preview
Official URL: http://www.idi.hr/wp-content/uploads/2014/03/Samov...

Abstract

U poglavlju su analizirana iskustva kritičkih prijatelja kao vanjskih promatrača i sudionika procesa samovrednovanja u školama. Ova iskustva pružaju vrlo dobru sliku o pozitivnim učincima, ali i o zaprekama uvođenju samovrednovanja u škole. Kritički prijatelji su dali niz konkretnih i korisnih preporuka za olakšavanje i bolje korištenje samovrednovanja kao moćnog mehanizma za unapređivanje rada škola.

Item Type: Book Section
Additional Information: Title in English: School self-evaluation from the critical friends perspective. Second publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (ISBN 978-953-6218-43-1).
Uncontrolled Keywords: Perspektiva kritičkih prijatelja, pozitivni učinci samovrednovanja, zapreke samovrednovanju (critical friends perspective, positive effects of self-evaluation, obstacles to self-evaluation)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 02 Mar 2015 12:15
Last Modified: 28 Nov 2017 09:54
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/141

Actions (login required)

View Item View Item