Bezinović, Petar and Ristić Dedić, Zrinka (2010) Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 119-136. ISBN 978-953-7290-19-1
|
Text
Samovrednovanje škola.pdf Download (8Mb) | Preview |
Official URL: http://www.idi.hr
Abstract
U poglavlju su analizirana iskustva kritičkih prijatelja kao vanjskih promatrača i sudionika procesa samovrednovanja u školama. Ova iskustva pružaju vrlo dobru sliku o pozitivnim učincima, ali i o zaprekama uvođenju samovrednovanja u škole. Kritički prijatelji su dali niz konkretnih i korisnih preporuka za olakšavanje i bolje korištenje samovrednovanja kao moćnog mehanizma za unapređivanje rada škola.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: School self-evaluation from the critical friends perspective. Second publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (ISBN 978-953-6218-43-1). |
Uncontrolled Keywords: | Perspektiva kritičkih prijatelja, pozitivni učinci samovrednovanja, zapreke samovrednovanju (critical friends perspective, positive effects of self-evaluation, obstacles to self-evaluation) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 02 Mar 2015 12:15 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 11:03 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/141 |
Actions (login required)
View Item |