Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi

Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta and Arambašić, Lidija and Vojnović, Narcisa (2005) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Biblioteka Znanost i društvo (16). Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, Zagreb. ISBN 953-6218-25-9

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://www.idi.hr/izdavastvo/knjige-i-studije/znan...

Abstract

Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.

Item Type: Book
Additional Information: Title in English: Gifted students: theoretical basis and application in school.
Uncontrolled Keywords: Nadareni učenici, osobine nadarenih, savjetovanje nadarenih (gifted students, characteristics of gifted students, counseling of gifted students)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 11 Apr 2017 08:55
Last Modified: 11 Apr 2017 08:55
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/767

Actions (login required)

View Item View Item