Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama

Bezinović, Petar, ed. (2010) Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb. ISBN 9789537290191

[img]
Preview
Text
Samovrednovanje škola.pdf

Download (8Mb) | Preview
Official URL: http://www.idi.hr/izdavastvo/knjige-i-studije/pose...

Abstract

Knjiga „Samovrednovanje škola“ pokušava dati odgovor na pitanja o kvaliteti školskog obrazovanja putem dublje analize procesa samovrednovanja u školama. Na primjeru razvojnog projekta u kojemu je sudjelovalo 19 osnovnih škola iz različitih dijelova Hrvatske opisuje se širi smisao samovrednovanja, njegova metodološka podloga i praktična primjena. Uz pomoć angažiranih kritičkih prijatelja i školskih timova za kvalitetu preispitani su uvjeti i predloženi načini za bolje korištenje samovrednovanja u našim školama. Pokazuje se da dobro organizirano i svrsishodno korišteno samovrednovanje može osloboditi put k većoj autonomiji, samoodređenju, kao i većoj odgovornosti škola za vlastiti rad i kvalitetu. Ono može pomoći školama u slobodnijem kreiranju poticajnijeg okruženja za učenje i pripremu za budućnost njihovih učenika.

Item Type: Book
Additional Information: Title in English: School self-evaluation: initial experiences in elementary schools. Chapter authors: Petar Bezinović, Zrinka Ristić Dedić, Iva Odak, Damir Rister. Second publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (ISBN 9789536218431).
Uncontrolled Keywords: Samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja, kultura kvalitete, autonomija škola, strateško planiranje (School self-evaluation, quality of education, quality culture, school autonomy, strategic planning)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 25 Sep 2014 11:18
Last Modified: 11 Apr 2017 11:24
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/31

Actions (login required)

View Item View Item