Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja

Marušić, Iris (2006) Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 219-257. ISBN 953-6218-28-3

[img]
Preview
Text
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj.pdf

Download (2500Kb) | Preview
Official URL: http://www.idi.hr

Abstract

Iz perspektive suvremenih motivacijskih teorija, posebice teorije vrijednosti i očekivanja, ispitivane su spolne razlike u učeničkoj percepciji školskih predmeta na dimnezijama zanimljivosti, razumljivosti, težine, te relevantnosti za sadašnji i budući život. Podaci su ukazali na niz konzistentnih spolnih razlika u percepciji pojedinih aspekata vrijednosti školskih predmeta. Općenito, djevojčice u odnosu na dječake višre preferiraju materinski i strani jezik te biologiju, a dječaci tjelesnu i zdravstvenu kulturu, povijest i fiziku.

Item Type: Book Section
Additional Information: Language: Croatian. - Title in English: Motivation and school subjects: gender differences in the context of expectancy-value theory.
Uncontrolled Keywords: Školska motivacija, školski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije (school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories)
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 16 Dec 2016 13:40
Last Modified: 08 Sep 2022 11:58
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/551

Actions (login required)

View Item View Item