Unaprjeđenje pravičnosti i uključivosti obrazovanja odraslih u Hrvatskoj: analiza i preporuke za javne politike

Žiljak, Tihomir and Matković, Teo and Jaklin, Katarina and Farnell, Thomas and Novoselec, Ivana (2023) Unaprjeđenje pravičnosti i uključivosti obrazovanja odraslih u Hrvatskoj: analiza i preporuke za javne politike. Other. Institut za razvoj obrazovanja, Zagreb.

[img] Text
Unaprjeđenje pravičnosti i uključivosti obrazovanja odraslih u Hrvatskoj_ preporuke za javne politike.pdf

Download (1MB)

Abstract

Ova publikacija predstavlja rezultate cjelokupnog procesa u području obrazovanja odraslih koristeći sljedeću strukturu: • potencijali: snage i dobre prakse u sustavu • izazovi: analiza obrazovnih nejednakosti • preporuke za javne politike: prijedlozi općih ciljeva, specifičnih ciljeva i mjera Ciljne skupine ove publikacije su primarno nadležne institucije u području obrazovanja odraslih, jedinice lokalne i područne samouprave te obrazovne ustanove, koje navedene preporuke mogu inkorporirati u svoje trenutne i buduće obrazovne reforme, programe i inicijative. Istovremeno, vjerujemo da će publikacija služiti svim ostalim dionicima u području obrazovanja u Hrvatskoj (uključujući organizacije civilnog društva, predstavnike medija i same polaznike obrazovanja i njihove obitelji) da bolje razumiju kompleksnost problema obrazovnih nejednakosti i da osvijeste razne moguće načine njihova ublažavanja i, dugoročno, prevencije.

Item Type: Monograph (Other)
Additional Information: Language: Croatian. - Title in English: Improving equity and inclusiveness of adult education in Croatia : recommendations for public policies. - Editor: Thomas Farnell.
Uncontrolled Keywords: Obrazovanje odraslih, obrazovne nejednakosti,
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 15 Jan 2024 11:39
Last Modified: 08 May 2025 12:18
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/1109

Actions (login required)

View Item View Item