Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama

Puzić, Saša and Baranović, Branislava and Doolan, Karin and Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2011) Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama. In: Učiti za mir: analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav. Centar za mirovne studije, Zagreb, pp. 52-132. ISBN 978-953-7729-10-3

[img]
Preview
Text
Učiti za mir.pdf

Download (1397Kb) | Preview
Official URL: http://www.cms.hr/system/article_document/doc/69/U...

Abstract

Osnovni cilj istraživačkog projekta bila je empirijska analiza uvjeta i pretpostavki za unaprjeđivanje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u hrvatskim osnovnim školama. Ovako postavljenom cilju pristupilo se iz različitih analitičkih perspektiva: programsko-normativne, učeničke, te perspektive nastavnika i ravnatelja osnovnih škola. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu za sustavnijim uključivanjem sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u odgojno-obrazovni proces.

Item Type: Book Section
Additional Information: Title in English: Investigation of curriculum aspects and pupils', teachers' and headteachers' experiences relevant for the improvement of peace education in elementary schools.
Uncontrolled Keywords: Mirovno obrazovanje, nastavni plan i program, učenička perspektiva, perspektiva nastavnika i ravnatelja, nasilje u školi (peace education, syllabus, pupils' perspective, teachers' and headteachers' perspective, school violence)
Subjects: H Social Sciences > HM Sociology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina Vranješ
Date Deposited: 25 Feb 2015 13:08
Last Modified: 03 Mar 2015 12:38
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/130

Actions (login required)

View Item View Item