Puzić, Saša and Baranović, Branislava and Doolan, Karin and Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2011) Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama. In: Učiti za mir: analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav. Centar za mirovne studije, Zagreb, pp. 52-132. ISBN 978-953-7729-10-3
|
Text
Učiti za mir.pdf Download (1397Kb) | Preview |
Abstract
Osnovni cilj istraživačkog projekta bila je empirijska analiza uvjeta i pretpostavki za unaprjeđivanje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u hrvatskim osnovnim školama. Ovako postavljenom cilju pristupilo se iz različitih analitičkih perspektiva: programsko-normativne, učeničke, te perspektive nastavnika i ravnatelja osnovnih škola. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu za sustavnijim uključivanjem sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u odgojno-obrazovni proces.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Investigation of curriculum aspects and pupils', teachers' and headteachers' experiences relevant for the improvement of peace education in elementary schools. |
Uncontrolled Keywords: | Mirovno obrazovanje, nastavni plan i program, učenička perspektiva, perspektiva nastavnika i ravnatelja, nasilje u školi (peace education, syllabus, pupils' perspective, teachers' and headteachers' perspective, school violence) |
Subjects: | H Social Sciences > HM Sociology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina Vranješ |
Date Deposited: | 25 Feb 2015 13:08 |
Last Modified: | 03 Mar 2015 12:38 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/130 |
Actions (login required)
View Item |