Gvozdanović, Anja (2014) Studenti u reformiranom sustavu visokog obrazovanja. In: Sociološki portret hrvatskih studenata. Biblioteka Znanost i društvo (36). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 97-131. ISBN 978-953-6218-61-5
|
Text
Sociološki portret hrvatskih studenata.pdf Download (7Mb) | Preview |
Abstract
U ovom poglavlju nastoji se utvrditi i analizirati odnos studenata prema obrazovanju općenito te njihove ocjene iskustva studiranja imajući na umu kontekst bolonjskog procesa odnosno strukturalnih i vrijednosnih promjena koje su zahvatile područje visokog obrazovanja. Analiza započinje utvrđivanjem materijalnih aspekata studiranja koji se prema različitim istraživanjima pokazuju vrlo važnim preduvjetom za upis i završetak studija. S tim u vezi, prikazuju se stavovi o blokadi nastave čiji povod je vezan uz problematiku nejednakog pristupa visokom obrazovanju. Ispituju se i vrijednosti obrazovanja iz osobne perspektive te razlozi upisa studija. Iskustvo studiranja u bolonjskom sustavu istražilo se ocjenom elemenata studija od kojih je dodatno obrađena mobilnost, odnosno potencijalne prepreke ka ostvarenju iste. Analiza odabranih aspekata visokog obrazovanja jednim je dijelom smještena u europski kontekst pri čemu se imao u vidu snažan utjecaj suvremenih sociokulturnih i ekonomskih dimenzija na cjelokupno promišljanje uloge obrazovanja u odnosu na društvene i tržišne potrebe.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Students in reformed system of higher education. |
Uncontrolled Keywords: | Studenti, bolonjski proces, studiranje, sveučilište (university students, university, bologna process) |
Subjects: | H Social Sciences > HM Sociology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 05 Mar 2015 13:16 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 10:49 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/149 |
Actions (login required)
View Item |