Marušić, Iris and Pavin Ivanec, Tea and Doolan, Karin (2011) Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive. In: Učitelji i njihovi mentori: uloga mentora u profesionalnom razvoju učitelja. Biblioteka Znanost i društvo (29). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 153-193. ISBN 978-953-6218-45-5
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
Poglavlje je posvećeno studentskoj praksi i pripravničkom stažu kao važnim aspektima pripreme budućih učitelja za rad u školi. Prvi dio poglavlja odnosi se na praktična iskustva s mentoriranjem tijekom školske prakse za vrijeme studija. Sadrži opis organizacije školske prakse na hrvatskim sveučilištima na kojima se provodi učiteljski studij te prikaz procjene mentorskog procesa, kao i prikaz iskustva mentora školske prakse u mentoriranju studenata. Drugi dio poglavlja sadrži prikaz organizacije pripravničkog staža, procjene mentorskoga procesa koje su dali učitelji pripravnici i iskustva mentora učitelja pripravnika u procesu mentoriranja. Poglavlje završava prikazom savjeta učiteljima početnicima koje su dali mentori učitelja pripravnika i savjeta učitelja pripravnika u vezi s onim što bi trebali nastojati ostvariti, a što izbjeći na početku svoje karijere kako bi postali uspješni učitelji.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Mentorship in Croatia: different perspectives. |
Uncontrolled Keywords: | Mentorstvo, studentska praksa, pripravnički staž, iskustva studenata, pripravnika, mentora (mentorship, student practice, teacher induction, experiences of students, beginner teachers, mentors) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 17 Mar 2015 10:56 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 10:58 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/197 |
Actions (login required)
View Item |