Puzić, Saša (2015) Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 63-86. ISBN 978-953-6218-63-9
|
Text
Školski kurikulum - theoretical chapters.pdf Download (1617Kb) | Preview |
Abstract
U radu se analiziraju školski kurikulumi kao dokumenti u osnovnim školama u Hrvatskoj. Analiza je provedena na prigodnom uzorku od 11 kurikuluma škola iz različitih regija Hrvatske za 2012./2013. ili 2013./2014. školsku godinu. Analiza je pokazala da u školama prevladava uži koncept školskog kurikuluma prema kojem se on svodi na neobvezni dio nastavnog plana i programa. Iz analize je također vidljivo da se većina škola u svojim školskim kurikulumima poziva na Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Nacionalni okvirni kurikulum pri čemu se dijelovi ovih dokumenata prenose bez jasnih kriterija i povezivanja s drugim kurikulumskim komponentama. Stoga analiziranim školskim kurikulumima nedostaje unutrašnja koherencija i povezanost sa specifičnim potrebama učenika i profilom škola.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: School curricula in Croatia: examples and experiences. |
Uncontrolled Keywords: | Školski kurikulum, obrazovna politika, Nacionalni okvirni kurikulum, analiza stanja (school curriculum, educational policy, the National curriculum framework, situational analysis) |
Subjects: | H Social Sciences > HM Sociology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 20 Apr 2015 10:13 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 10:44 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/242 |
Actions (login required)
View Item |