Vizek Vidović, Vlasta (2009) Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije. In: Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika: priručnik za visokoškolske nastavnike. Filozofski fakultet, Zagreb, pp. 67-75. ISBN 978-953-175-333-3
|
Text
2009 Vizek Vidović_2.pdf Download (3040Kb) | Preview |
Abstract
Predloženi model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije koje se razvijaju u inicijalnom obrazovanju za učitelje i nastavnike sadrži 12 koraka. Premda je zadržana temeljna struktura naznačena u Tuning projektu, model je u većem dijelu prilagođen našim uvjetima. Ti koraci su: 1. utvrđivanje potreba za promjenom, 2. definiranje razine u kvalifikacijskom okviru i definiranje profesionalnog kompetencijskog profila, 3. definiranje akademskog profila i ishoda učenja, 4. određivanje strukture akademskog programa, 5. razrada izvedbenih programa na razini kolegija, 6. utvrđivanje studentskog opterećenja, 7. završno usklađivanje strukture kurikuluma, 8. definiranje uvjeta za ulazak u program i za prelazak u višu razinu studiranja, 9. pružanje podrške studentima u ostvarivanju planiranih ishoda učenja, 10. utvrđivanje potrebnih resursa za izvedbu programa, 11. utvrđivanje pristupa osiguravanja kvalitete i održivosti studijskog programa, 12. završna rasprava i finalizacija teksta.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Kurikulum usmjeren na kompetencije, planiranje kurikuluma, model planiranja kurikuluma |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Depositing User: | Karolina Vranješ |
Date Deposited: | 11 May 2015 13:33 |
Last Modified: | 15 May 2015 13:54 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/299 |
Actions (login required)
View Item |