Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)

Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta and Arambašić, Lidija and Vojnović, Narcisa and Pavlin-Bernardić, Nina (2008) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje). Biblioteka Znanost i društvo (27). Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-32-5

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://www.idi.hr/izdavastvo/knjige-i-studije/znan...

Abstract

Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, obrazovanju darovitih učenika, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.

Item Type: Book
Additional Information: Title in English: Gifted students: theoretical basis and application in school (2nd edition). - Second series: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis.
Uncontrolled Keywords: Nadareni učenici, obrazovanje nadarenih, osobine nadarenih, savjetovanje nadarenih (gifted students, gifted education, characteristics of gifted students, counseling of gifted students)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Depositing User: Karolina Vranješ
Date Deposited: 02 Oct 2015 13:00
Last Modified: 02 Oct 2015 13:00
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/350

Actions (login required)

View Item View Item