Rister, Damir (2008) Ključna kompetencija "učiti kako učiti" u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu. In: Pedagogy and the knowledge society: collected papers of 2nd Scientific Research Symposium: Pedagogy and the Knowledge Society, Zadar, Croatia, November 13 and 14, 2008 [and] 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research (...). Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, pp. 333-341. ISBN 987-953-7210-12-0
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
U radu je iznesena analiza zastupljenosti ključne kompetencije učiti kako učiti u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu iz 2006. godine. U žarištu analize je program za fiziku u 8. razredu te uvodni, opći dio Nastavnog plana za sve razrede, a za usporedbu navedene su i analize za predmete hrvatski jezik, matematika i strane jezike. Analiza Nastavnog plana i programa za osnovnu školu pokazuje da je kompetencija učiti kako učiti značajno zastupljena i istaknuta u uvodnim poglavljima, ali da o njoj praktički nije vođeno računa kod navođenja obrazovnih postignuća odnosno kod operacionalizacije ciljeva predmeta. Izuzetak su programi za strane jezike kod kojih je ovoj kompetenciji za svaki razred dan zaseban odjeljak u kojem se navode strategije učenja i služenja znanjem.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Key competence "Learning to learn" in the Croatian elementary school curriculum. |
Uncontrolled Keywords: | Ključne kompetencije, učiti kako učiti, nastavni plan i program, kurikulum, obvezno obrazovanje (key competences, learning to learn, curriculum, elementary education) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina Vranješ |
Date Deposited: | 02 Oct 2015 13:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2015 13:01 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/368 |
Actions (login required)
View Item |