Bezinović, Petar (2007) Samovrednovanje visokoškolskih institucija: pojmovni okvir i praktična primjena. In: Kvaliteta u visokom obrazovanju. Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, Zagreb, pp. 49-58. ISBN 978-953-95534-2-3
|
Text
2007 Bezinović.pdf Download (4Mb) | Preview |
Abstract
Samovrednovanje u obrazovanju je temeljna komponenta kulture kvalitete obrazovnih institucija. Ono omogućuje vrijedne uvide, potiče argumentiranu raspravu o kvaliteti, pruža odgovore na ključna pitanja o tome koliko smo dobri i što nam je činiti u budućnosti. Samovrednovanje je podloga tradicionalnijem vanjskom vrednovanju. Ono olakšava proces vanjskog vrednovanja, fokusira ga i čini korisnijim. Da bi se snažno potaknuo proces unapređivanja i osiguravanja kvalitete obrazovanja, potrebno je unutar visokoškolskih institucija graditi kulturu samovrednovanja, spremnost na objektivnu samoanalizu s jasnom idejom da uvijek možemo biti bolji.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Self-evaluation of higher education institutions: conceptual framework and practical implementation. |
Uncontrolled Keywords: | Kvaliteta obrazovanja, samovrednovanje, visoko obrazovanje (quality, self-evaluation, higher education) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 30 Dec 2015 12:01 |
Last Modified: | 28 Nov 2017 10:00 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/408 |
Actions (login required)
View Item |