Samovrednovanje visokoškolskih institucija: pojmovni okvir i praktična primjena

Bezinović, Petar (2007) Samovrednovanje visokoškolskih institucija: pojmovni okvir i praktična primjena. In: Kvaliteta u visokom obrazovanju. Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, Zagreb, pp. 49-58. ISBN 978-953-95534-2-3

[img]
Preview
Text
2007 Bezinović.pdf

Download (4Mb) | Preview
Official URL: http://www.hrzz.hr/UserDocsImages/pdf/Publikacije/...

Abstract

Samovrednovanje u obrazovanju je temeljna komponenta kulture kvalitete obrazovnih institucija. Ono omogućuje vrijedne uvide, potiče argumentiranu raspravu o kvaliteti, pruža odgovore na ključna pitanja o tome koliko smo dobri i što nam je činiti u budućnosti. Samovrednovanje je podloga tradicionalnijem vanjskom vrednovanju. Ono olakšava proces vanjskog vrednovanja, fokusira ga i čini korisnijim. Da bi se snažno potaknuo proces unapređivanja i osiguravanja kvalitete obrazovanja, potrebno je unutar visokoškolskih institucija graditi kulturu samovrednovanja, spremnost na objektivnu samoanalizu s jasnom idejom da uvijek možemo biti bolji.

Item Type: Book Section
Additional Information: Language: Croatian. - Title in English: Self-evaluation of higher education institutions: conceptual framework and practical implementation.
Uncontrolled Keywords: Kvaliteta obrazovanja, samovrednovanje, visoko obrazovanje (quality, self-evaluation, higher education)
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 30 Dec 2015 12:01
Last Modified: 28 Nov 2017 10:00
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/408

Actions (login required)

View Item View Item