Križanić, Valerija and Vizek Vidović, Vlasta (2007) Unutrašnje vrednovanje visokih učilišta. In: Bolonjski proces u visokom umjetničkom obrazovanju. Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, pp. 23-71. ISBN 978-953-6002-33-7
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
U poglavlju je opisano što uključuje uspostava unutrašnjeg sustava upravljanja kvalitetom visokog obrazovanja ; prikazani su komponentni i procesni model vrednovanja obrazovne institucije i obrazovnog procesa ; sistematizirane su glavne metode unutrašnjeg vrednovnja obrazovnog procesa poput samoanalize, studentske evaluacije, načina vrednovanja i razine studentskih postignuća, uporabe statističkih pokazatelja te usporedbe s primjerima dobre prakse. Upućuje se na praktični aspekt rezultata unutrašnje evaluacije u planiranju aktivnosti kojima je svrha unaprjeđenje kvalitete.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Internal evaluation of the higher education institutions. |
Uncontrolled Keywords: | Unutrašnje vrednovanje, visoko obrazovanje (internal evaluation, higher education) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 30 Dec 2015 12:03 |
Last Modified: | 30 Dec 2015 12:03 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/444 |
Actions (login required)
View Item |