Uzelac, Slobodan and Bouillet, Dejana (2007) Vrijednosni, znanstveni i teorijski temelji socijalnopedagoških intervencija. In: Poremećaji ponašanja i prestupništvo mladih: specijalno-pedagoški diskurs: [I naučni skup Univerziteta u Beogradu, Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju]. Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Centar za izdavačku delatnost - CIDD, Beograd, pp. 89-110. ISBN 978-86-80113-59-3
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
U radu se razmatraju različiti aspekti socijalnopedagoških intervencija, koje su definirane kao stručna pomoć u odgoju vulnerabilnih pojedinaca i društvenih grupa. Polazi se od definiranja socijalne pedagogije, osobito njezinih vrijednosnih, znanstvenih i teorijskih temelja, a predstavljaju se i mogući modeli daljnjeg razvoja svih aspekata discipline. Osobito se apostrofira potreba veće usuglašenosti znanosti, teorije i prakse, što podrazumijeva višu razinu povezanosti i sinhroniziranosti svih sudionika razvoja socijalne pedagogije.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Core values, scientific and theoretical fundaments basic of social pedagogy interventions. |
Uncontrolled Keywords: | Socijalna pedagogija, socijalnopedagoške intervencije, poremećaji u ponašanju (social pedagogy, social pedagogical interventions, behavioral disorders) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 30 Dec 2015 12:04 |
Last Modified: | 30 Dec 2015 12:04 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/454 |
Actions (login required)
View Item |