Marušić, Iris (2006) Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 219-257. ISBN 953-6218-28-3
|
Text
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj.pdf Download (2500Kb) | Preview |
Abstract
Iz perspektive suvremenih motivacijskih teorija, posebice teorije vrijednosti i očekivanja, ispitivane su spolne razlike u učeničkoj percepciji školskih predmeta na dimnezijama zanimljivosti, razumljivosti, težine, te relevantnosti za sadašnji i budući život. Podaci su ukazali na niz konzistentnih spolnih razlika u percepciji pojedinih aspekata vrijednosti školskih predmeta. Općenito, djevojčice u odnosu na dječake višre preferiraju materinski i strani jezik te biologiju, a dječaci tjelesnu i zdravstvenu kulturu, povijest i fiziku.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Motivation and school subjects: gender differences in the context of expectancy-value theory. |
Uncontrolled Keywords: | Školska motivacija, školski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije (school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 16 Dec 2016 13:40 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 11:58 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/551 |
Actions (login required)
View Item |