Batarelo, Ivana (2005) Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (1). pp. 105-120. ISSN 1332-0513
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
Problematika stvarne dostupnosti tehnologije sve više ustupa mjesto pitanjima djelotvornog korištenja tehnologije u radu s učenicima različitih sposobnosti. Provedene studije ukazuju da su programi za obradu teksta, digitalni riječnici, opcija govornog izlaza na računalima, te programski paketi za prepoznavanje govora, otvaraju nove mogućnosti u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Primjer iz američke srednjoškolske prakse može poslužiti kao ogledni primjer kreativnog i uspješnog korištenja računalnih programa u radu s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju. U prilogu su dane i rubrike za praćenja napredovanja pismenog izričaja učenika, te popis računalnih programa za poticanje čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku, te na engleskom jeziku.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Encouraging reading and writing in pupils with specific learning difficulties. |
Uncontrolled Keywords: | Obrazovna tehnologija, računalni programi za pisanje, specifične teškoće u učenju (educational technology, computer programs for writing, specific learning difficulties) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 12 Jan 2017 17:01 |
Last Modified: | 12 Jan 2017 17:01 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/677 |
Actions (login required)
View Item |