Elezović, Ines and Matković, Teo (2020) Potencijal međunarodnih komparativnih obrazovnih istraživanja velikih razmjera za sociologiju obrazovanja u Hrvatskoj. Revija za sociologiju, 50 (1). pp. 89-105. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)
|
Text
RzS 2020_1 Elezović, Matković.pdf Download (403kB) | Preview |
Abstract
IN CROATIAN: Republika Hrvatska se u proteklom desetljeću uključila u provedbu međunarodnih istraživanja velikih razmjera u području obrazovanja, najprije u OECD PISA-u 2006. godine, a potom 2011. godine u IEA PIRLS i TIMSS s ciljem kontinuiranog praćenja obrazovnih postignuća učenika iz triju temeljnih područja: čitalačke, matematičke i prirodoslovne pismenosti. U ovome prilogu nalaze se temeljne informacije o metodologiji, područjima i dosegu tih istraživanja, sve kako bismo potaknuli domaću znanstvenu zajednicu na njihovo korištenje u budućim istraživanjima i radovima. To je posebno relevantno s obzirom na to da se novi valovi ovih istraživanja provode svakih nekoliko godina te da su anonimizirani skupovi mikropodataka vrlo brzo dostupni svim zainteresiranim znanstvenicima i studentima za daljnje korištenje i analize.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: How international large-scale educational assessment data can contribute to the sociology of education in Croatia. |
Uncontrolled Keywords: | Obrazovna istraživanja velikih razmjera, sociologija obrazovanja (large-scale educational assessment, sociology of education) |
Subjects: | H Social Sciences > HM Sociology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 13 Jan 2021 15:07 |
Last Modified: | 10 Jul 2024 12:07 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/933 |
Actions (login required)
View Item |