![]() | Up a level |
Puzić, Saša and Gregurović, Margareta and Košutić, Iva (2018) Kulturni kapital i obrazovne nejednakosti u Hrvatskoj, Njemačkoj i Danskoj: usporedna analiza PISA 2009 podataka. Revija za socijalnu politiku, 25 (2). pp. 133-156. ISSN 1330-2965 (Print), 1845-6014 (Online)
Košutić, Iva (2017) The role of cultural capital in higher education access and institutional choice. Center for Educational Policy Studies journal, 7 (1). pp. 149-169. ISSN 2232-2647 (Online); 1855-9719 (Print)
Puzić, Saša and Gregurović, Margareta and Košutić, Iva (2016) Cultural capital - a shift in perspective: an analysis of PISA 2009 data for Croatia. British journal of sociology of education, 37 (7). pp. 1056-1076. ISSN 0142-5692 (Print), 1465-3346 (Online)
Doolan, Karin and Košutić, Iva and Barada, Valerija (2016) Reinforcing social disadvantage: institutional habitus in Croatian higher education. In: Die Organisation von Bildung: Soziologische Analysen zu Schule, Berufsbildung, Hochschule und Weiterbildung. Bildungssoziologische Beiträge . Beltz Juventa, Weinheim, pp. 308-329. ISBN 978-3-7799-1593-5
Košutić, Iva and Puzić, Saša and Doolan, Karin (2015) Društveni i institucionalni aspekti odluke o studiranju i odabira visokoškolske institucije. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 123-163. ISBN 978-953-6218-68-4
Baranović, Branislava and Puzić, Saša and Košutić, Iva and Jugović, Ivana and Doolan, Karin and Klepač, Olgica and Zgaga, Pavel and Farnell, Thomas and Štimac Radin, Helena (2015) Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-68-4
Puzić, Saša and Košutić, Iva (2015) Sociološki pristupi razumijevanju društvenih nejednakosti u obrazovanju. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 41-70. ISBN 978-953-6218-68-4
Baranović, Branislava and Doolan, Karin and Jugović, Ivana and Klepač, Olgica and Košutić, Iva and Puzić, Saša (2015) Teorijske osnove, ciljevi i metodologija istraživanja. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 107-121. ISBN 978-953-6218-68-4