![]() | Up a level |
Šimon, Jana and Pavlin-Bernardić, Nina (2024) Academic dishonesty in written assignments – the role of contextual and motivational factors. Metodički ogledi, 31 (1). pp. 11-38. ISSN 0353-765X (Print), 1848-2325 (Online)
Marušić, Iris and Šabić, Josip and Pavlin-Bernardić, Nina and Vizek Vidović, Vlasta and Vlahović-Štetić, Vesna and Ristić Dedić, Zrinka and Jugović, Ivana and Jokić, Boris (2019) Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Pavlin-Bernardić, Nina and Jokić, Boris and Lopižić, Josip and Putarek, Vanja and Vlahović-Štetić, Vesna (2014) 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa "Kako obrazovanju dati boju? - uloga i izazovi za psihologe", Rovinj, 5. - 8. studenog 2014.: knjiga sažetaka. Hrvatsko psihološko društvo, Zagreb. ISBN 978-953-55079-4-9
Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta and Arambašić, Lidija and Vojnović, Narcisa and Pavlin-Bernardić, Nina (2008) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje). Biblioteka Znanost i društvo (27). Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-32-5