Bezinović, Petar (2010) Zaključna razmatranja o samovrednovanju škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 137-145. ISBN 978-953-7290-19-1
|
Text
Samovrednovanje škola.pdf Download (8Mb) | Preview |
Abstract
U poglavlju su na osnovi detaljne dublje analize procesa samovrednovanja u školama definirane ključne odrednice uspješnog samovrednovanja. Uspješnost samovrednovanja u školama određuju: (1) metodološki okvir s jasnim smjernicama, priručnicima, indikatorima, standardima i postupcima, (2) unutarnji kapaciteti škole za samovrednovanje, organizacijsko učenje, strateško planiranje i razvoj, i (3) kvaliteta vanjske podrške u vidu edukacije i supervizije. Da bi se samovrednovanje moglo učinkovito koristiti za unapređivanje kvalitete škole, nužno je potrebno razvijati sve tri skupine čimbenika.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Final reflections on school self-evaluation. Second publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (ISBN 978-953-6218-43-1). |
Uncontrolled Keywords: | Značenje samovrednovanja škola, unutarnji kapaciteti škola, vanjska podrška (meaning of school self-evaluation, capacities for self-evaluation, external support) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 02 Mar 2015 12:15 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 11:02 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/140 |
Actions (login required)
View Item |