Vizek Vidović, Vlasta and Domović, Vlatka and Marušić, Iris (2014) Praćenje i vrednovanje profesionalnoga razvoja učitelja - kompetencijski pristup: podloga za model licenciranja. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO), Zagreb. ISBN 978-953-7556-41-9
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
U knjizi se u prvom dijelu postavlja teorijska podloga za razvoj profesionalnih standarda učiteljskih kompetencija. Opisuju se glavne faze profesionalnog razvoja te se ističe važnost profesionalizacije učiteljskog zanimanja. U tom se dijelu također analiziraju kurikulumi učiteljskih i nastavničkih fakulteta i njihova orijentacija prema kompetencijskom pristupu. U drugom dijelu knjige analiziraju se primjeri dobre prakse licenciranja učitelja u Europi i Americi. Tu se također prikazuju rezultati empirijskog kvalitativnog istraživanja provedenog sa skupinom obrazovnih savjetnika koji provode stručne ispite. U zaključku predlaže se model za uspostavu sustava licenciranja učitelja u Hrvatskoj.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Monitoring and assessment of teacher professional development - competence approach. |
Uncontrolled Keywords: | Komeptencije učitelja, profesionalizacija, vrednovanje, licenciranje (teacher competences, professionalization, evaluation, licencing) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina Vranješ |
Date Deposited: | 19 Mar 2015 09:44 |
Last Modified: | 19 Mar 2015 09:44 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/206 |
Actions (login required)
View Item |