Praćenje i vrednovanje profesionalnoga razvoja učitelja - kompetencijski pristup: podloga za model licenciranja

Vizek Vidović, Vlasta and Domović, Vlatka and Marušić, Iris (2014) Praćenje i vrednovanje profesionalnoga razvoja učitelja - kompetencijski pristup: podloga za model licenciranja. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO), Zagreb. ISBN 978-953-7556-41-9

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://www.ncvvo.hr/

Abstract

U knjizi se u prvom dijelu postavlja teorijska podloga za razvoj profesionalnih standarda učiteljskih kompetencija. Opisuju se glavne faze profesionalnog razvoja te se ističe važnost profesionalizacije učiteljskog zanimanja. U tom se dijelu također analiziraju kurikulumi učiteljskih i nastavničkih fakulteta i njihova orijentacija prema kompetencijskom pristupu. U drugom dijelu knjige analiziraju se primjeri dobre prakse licenciranja učitelja u Europi i Americi. Tu se također prikazuju rezultati empirijskog kvalitativnog istraživanja provedenog sa skupinom obrazovnih savjetnika koji provode stručne ispite. U zaključku predlaže se model za uspostavu sustava licenciranja učitelja u Hrvatskoj.

Item Type: Book
Additional Information: Title in English: Monitoring and assessment of teacher professional development - competence approach.
Uncontrolled Keywords: Komeptencije učitelja, profesionalizacija, vrednovanje, licenciranje (teacher competences, professionalization, evaluation, licencing)
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina Vranješ
Date Deposited: 19 Mar 2015 09:44
Last Modified: 19 Mar 2015 09:44
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/206

Actions (login required)

View Item View Item