Baranović, Branislava and Puzić, Saša and Košutić, Iva and Jugović, Ivana and Doolan, Karin and Klepač, Olgica and Zgaga, Pavel and Farnell, Thomas and Štimac Radin, Helena (2015) Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-68-4
|
Text
Koji srednjoškolci namjeravaju studirati.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Knjiga Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? – pristup visokom obrazovanju i odabir studija nastala je u okviru projekta Socijalni identiteti, pristup visokom obrazovanju i odabir studija koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost. Osnovna je namjera knjige prikazati rezultate empirijskog istraživanja društvenih, institucijskih i individualnih aspekata odluke srednjoškolaca u Hrvatskoj o nastavku obrazovanja na visokoškolskoj razini i odabiru studija. U knjizi su predstavljeni oni rezultati istraživanja koji su se pokazali relevantnim za objašnjenje uloge društvenih, institucijskih i individualnih faktora u donošenju odluke o nastavku školovanja i odabiru studija. Istraživanje je imalo i praktični cilj – da identificiranjem barijera za nastavak obrazovanja na visokoškolskoj razini pruži javnim obrazovnim politikama analitičku osnovu za donošenje odluka i mjera u cilju smanjivanja društvenih i rodnih nejednakosti u visokom obrazovanju.
| Item Type: | Book |
|---|---|
| Additional Information: | Language: Croatian. - Chapter authors: Branislava Baranović, Saša Puzić, Iva Košutić, Ivana Jugović, Karin Doolan, Olgica Klepač, Pavel Zgaga, Thomas Farnell, Helena Štimac Radin. - Book editor: Branislava Baranović. |
| Uncontrolled Keywords: | Visoko obrazovanje, namjera studiranja, rodne nejednakosti, društvene nejednakosti; |
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Karolina |
| Date Deposited: | 07 Jan 2016 14:38 |
| Last Modified: | 04 Nov 2025 18:15 |
| URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/393 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
