Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija

Baranović, Branislava, ed. (2015) Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-68-4

[img]
Preview
Text
Koji srednjoškolci namjeravaju studirati.pdf

Download (3MB) | Preview
Official URL: http://www.idi.hr/

Abstract

Knjiga Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? – pristup visokom obrazovanju i odabir studija nastala je u okviru projekta Socijalni identiteti, pristup visokom obrazovanju i odabir studija koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost. Osnovna je namjera knjige prikazati rezultate empirijskog istraživanja društvenih, institucijskih i individualnih aspekata odluke srednjoškolaca u Hrvatskoj o nastavku obrazovanja na visokoškolskoj razini i odabiru studija. U knjizi su predstavljeni oni rezultati istraživanja koji su se pokazali relevantnim za objašnjenje uloge društvenih, institucijskih i individualnih faktora u donošenju odluke o nastavku školovanja i odabiru studija. Istraživanje je imalo i praktični cilj – da identificiranjem barijera za nastavak obrazovanja na visokoškolskoj razini pruži javnim obrazovnim politikama analitičku osnovu za donošenje odluka i mjera u cilju smanjivanja društvenih i rodnih nejednakosti u visokom obrazovanju.

Item Type: Book
Additional Information: Chapter authors: Branislava Baranović, Saša Puzić, Iva Košutić, Ivana Jugović, Karin Doolan, Olgica Klepač, Pavel Zgaga, Thomas Farnell, Helena Štimac Radin.
Uncontrolled Keywords: Visoko obrazovanje, namjera studiranja, rodne nejednakosti, društvene nejednakosti;
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 07 Jan 2016 14:38
Last Modified: 12 Sep 2025 06:57
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/393

Actions (login required)

View Item View Item