Baranović, Branislava, ed. (2015) Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-68-4
|
Text
Koji srednjoškolci namjeravaju studirati.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Knjiga Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? – pristup visokom obrazovanju i odabir studija nastala je u okviru projekta Socijalni identiteti, pristup visokom obrazovanju i odabir studija koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost. Osnovna je namjera knjige prikazati rezultate empirijskog istraživanja društvenih, institucijskih i individualnih aspekata odluke srednjoškolaca u Hrvatskoj o nastavku obrazovanja na visokoškolskoj razini i odabiru studija. U knjizi su predstavljeni oni rezultati istraživanja koji su se pokazali relevantnim za objašnjenje uloge društvenih, institucijskih i individualnih faktora u donošenju odluke o nastavku školovanja i odabiru studija. Istraživanje je imalo i praktični cilj – da identificiranjem barijera za nastavak obrazovanja na visokoškolskoj razini pruži javnim obrazovnim politikama analitičku osnovu za donošenje odluka i mjera u cilju smanjivanja društvenih i rodnih nejednakosti u visokom obrazovanju.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | Chapter authors: Branislava Baranović, Saša Puzić, Iva Košutić, Ivana Jugović, Karin Doolan, Olgica Klepač, Pavel Zgaga, Thomas Farnell, Helena Štimac Radin. |
Uncontrolled Keywords: | Visoko obrazovanje, namjera studiranja, rodne nejednakosti, društvene nejednakosti; |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 07 Jan 2016 14:38 |
Last Modified: | 12 Sep 2025 06:57 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/393 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |