Marušić, Iris (2006) Nastavni program iz perspektive učenika. In: Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (18). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 181-217. ISBN 953-6218-28-3
|
Text
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj.pdf Download (2500Kb) | Preview |
Abstract
Procjene reprezentativnog uzorka od 2674 učenika osmih razreda dale su uvid u njihovu percepciju školskih predmeta na nekoliko odabranih dimenzija: zanimljivost, razumljivost, težina, korisnost u sadašnjem životu i važnost za budući život. Nadalje, prikazane su i učeničke procjene vremena koje tjedno provode u učenju svakog pojedinog predmeta, njihove procjene nastavnog procesa i njihovi stavovi prema nastavnicima i školi općenito.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Teaching program from students' perspective. |
Uncontrolled Keywords: | Učenici, percepcija školskih predmeta, percepcija škole, obvezno obrazovanje, kurikulum (pupils, perception of school subjects, perception of school, compulsory education, curriculum) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 16 Dec 2016 13:40 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 11:58 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/549 |
Actions (login required)
View Item |