Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljević-Riđički, Renata (2005) Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 95-123. ISBN 953-6218-24-0
|
Text
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika.pdf - Accepted Version Download (1588Kb) | Preview |
Abstract
Na samom početku poglavlja opisana je metodologija provedbe istraživanja na reprezentativnom uzorku osnovnoškolskih učitelja i nastavnika, nakon čega su prikazani dobiveni rezultati po pojedinim cjelinama. U prvom dijelu prikazani su rezultati koji govore o percepciji kvalitete inicijalnog obrazovanja te o zadovoljstvu učitelja i nastavnika tim obrazovanjem. Nakon podataka vezanih uz inicijalno obrazovanje, analizirani su oni koji se odnose na učiteljsku/nastavničku percepciju kvalitete i zadovoljstvo stručnim usavršavanjem. U ovom poglavlju prikazano je i na koji način učitelji i nastavnici percipiraju vlastitu profesionalnu ulogu te određene aspekte svoje profesije, a obrađeni su i glavni izvori zadovoljstva i nezadovoljstva učitelja i nastavnika u radu. Rezultati koje prikazuje ovo poglavlje ukazuju na potrebu za poboljšanjem kako inicijalnog obrazovanja, tako i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika pri čemu se mogu identificirati i određena područja u kojima su te promjene, prema ispitanim učiteljima i nastavnicima, najpotrebnije.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Quality of initial teacher education and perception of some aspects of teaching profession: primary school teachers’ perspective. - Book editor: Vlasta Vizek Vidović. |
Uncontrolled Keywords: | Inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, trajni profesionalni razvoj, učiteljska/nastavnička uloga (initial teacher education, continuous professional development, teachers' professional role) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 05 Jan 2017 09:51 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 12:05 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/635 |
Actions (login required)
View Item |