Žižak, Antonija (2005) Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 174-193. ISBN 953-6218-24-0
|
Text
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika.pdf - Accepted Version Download (1588Kb) | Preview |
Abstract
Na samom početku ovog poglavlja opisana je metodologija provedenog on-line istraživanja te je opisan uzorak sveučilišnih nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju. Poglavlje se nastavlja prikazom rezultata vezanih uz razmišljanja sveučilišnih nastavnika o mogućim načinima organizacije studija za učiteljsku i nastavničku profesiju, stručnim profilima koje je potrebno obrazovati te međuinstitucionalnoj suradnji. Nadalje se problematizira sama struktura kurikuluma te željeni ishodi kojima bi programi obrazovanja učitelja i nastavnika trebali rezultirati s posebnim naglaskom na programe pedagoško-psihološke izobrazbe i metodike. U ovom poglavlju prikazano je i mišljenje sveučilišnih nastavnika o trajnom profesionalnom usavršavanju učitelja i nastavnika, uključujući i mogućnost njihovog poslijediplomskog obrazovanja. Također su analizirani i komentari sveučilišnih nastavnika vezani uz sustave obrazovanja u zemljama EU. Na kraju poglavlja prikazani su prijedlozi mogućih promjena te preporuke za osmišljavanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika koji su i izravni sudionici tog sustava.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Perception of teachers, initial education and continuous professional development from the perspective of university teachers. - Book editor: Vlasta Vizek Vidović. |
Uncontrolled Keywords: | Sveučilišni nastavnici, organizacija studija, struktura kurikuluma, promjene u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika (university teachers, organization of studies, curriculum structure, changes in teacher education) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 05 Jan 2017 11:04 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 12:09 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/637 |
Actions (login required)
View Item |