Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljević-Riđički, Renata (2005) Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 161-173. ISBN 953-6218-24-0
|
Text
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika.pdf - Accepted Version Download (1588Kb) | Preview |
Abstract
Ovo poglavlje opisuje rezultate ispitivanja mišljenja studenata završnih godina učiteljskih i nastavničkih studija. Rezultati prikazuju studentsku percepciju i zadovoljstvo vlastitim studijskim obrazovanjem s nekoliko aspekata. Jedan od njih je zadovoljstvo inicijalnim obrazovanjem u kontekstu usvojenih znanja i vještina iz određenih područja buduće profesije. U sklopu ovog dijela prikazana je i analiza studentskih prijedloga vezanih uz područja o kojima bi tijekom studija željeli naučiti nešto više. Drugi aspekt koji su studenti procjenjivali je organizacija studija pri čemu su analizirani i studentski prijedlozi promjena. U ovom poglavlju prikazan je i način na koji studenti percipiraju svoju buduću profesionalnu ulogu te moguće poteškoće s kojima bi se u budućem radu mogli susresti. Svaki prikaz rezultata obuhvaća i usporedbu studenata s obzirom na glavni studijski smjer (budući učitelji razredne nastave i budući predmetni nastavnici). U zaključnom dijelu poglavlja raspravlja se o značenju dobivenih rezultata s aspekta mogućih promjena u sustavu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Students-prospective teachers' perception of initial teacher education and some aspects of their future profession. - Book editor: Vlasta Vizek Vidović. |
Uncontrolled Keywords: | Studenti-budući učitelj i nastavnici, kvaliteta studija, percepcija profesionalne uloge (students-prospective teachers, quality of studies, perception of professional role) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 05 Jan 2017 09:59 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 12:06 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/640 |
Actions (login required)
View Item |