Batarelo, Ivana (2004) Obrazovna tehnologija za rad s učenicima s posebnim potrebama. Napredak, 145 (2). pp. 176-187. ISSN 1330-0059
|
Text
N 2004_2 Batarelo.pdf Download (1024Kb) | Preview |
Abstract
U ovom radu je dano pojmovno određenje obrazovne tehnologije za rad s učenicima s posebnim potrebama. Dan je pregled europskih i američkih zakonskih propisa o korištenju obrazovne tehnologije u radu s učenicima s posebnim potrebama, te je ukazano na nužnost uspostavljanja domaćih zakonskih propisa koje bi utjecali na korištenje obrazovne tehnologije u hrvatskom školstvu. Sažeto su prikazane studije o utjecaju obrazovne tehnologije na usmenu i pismenu komunikaciju učenika s posebnim potrebama, te njihovu učinkovitost i motivaciju. Prikazane su i studije koje analiziraju mišljenje nastavnika o prednostima korištenja tehnologije u radu s učenicima s posebnim potrebama, te utjecaj korištenja obrazovne tehnologije na rad, motivaciju i suradnju nastavnika. U zaključku rada se ukazuje na važnost kreiranja obrazovnih materijala po principima oblikovanja namijenjenog svima.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Educational technology for working with students with special needs. |
Uncontrolled Keywords: | Obrazovna tehnologija, obrazovna tehnologija za rad s učenicima s posebnim potrebama, učenici s posebnim potrebama, oblikovanje namijenjeno svima (educational technology, educational technology for working with students with special needs, students with special needs, universal design) |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 19 Jan 2017 13:25 |
Last Modified: | 09 Sep 2021 08:10 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/724 |
Actions (login required)
View Item |