Miljević-Riđički, Renata and Miljković, Dubravka and Pavličević-Franić, Dunja and Rijavec, Majda and Vizek Vidović, Vlasta and Vlahović-Štetić, Vesna and Zarevski, Predrag (2003) Učitelji za učitelje: primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. IEP, Zagreb. ISBN 953-97820-1-5
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. – Title in English: Teachers for teachers: examples of active/efficient school principles application. - Book editor: Predrag Zarevski. |
Uncontrolled Keywords: | Afektivna/efikasna škola, kognitivistički pristup učenju, komunikacijsko-humanistički pristup učenju (active/efficient school, cognitive approach to learning, communicational-humanistic approach to learning) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 23 Jan 2017 14:43 |
Last Modified: | 23 Jan 2017 14:43 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/744 |
Actions (login required)
View Item |