Puzić, Saša and Matić, Jelena (2015) Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 87-114. ISBN 978-953-6218-63-9
|
Text
2015 Puzić, Matić.pdf Download (297Kb) | Preview |
Abstract
U radu se analizira način na koji škole u svojim kurikulumima primjenjuju interkulturalizam kako je definiran u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Nakon teorijskog uvoda, analizirani su kurikulumi pet škola iz različitih dijelova Hrvatske koji su izrađeni u okviru projekta Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma. Rezultati ukazuju da se u analiziranim školskim kurikulumima interkulturno obrazovanje operacionalizira na različite načine, ovisno o specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Stoga ono pokriva različite teme kao što su npr. upoznavanje sredozemnih kultura, romske kulture, islama i židovstva, suradnju sa školama iz susjednih zemalja i sl. U većini analiziranih kurikuluma vidljiva je neravnomjerna zastupljenost komponenti interkulturne kompetencije, pri čemu je dominantan razvoj njezine kognitivne komponente.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: The intercultural dimension of the school curriculum. |
Uncontrolled Keywords: | Školski kurikulum, interkulturno obrazovanje, Nacionalni okvirni kurikulum, interkulturna kompetencija, školski projekti s interkulturnom dimenzijom (school curriculum, intercultural education, the National curriculum framework, intercultural competence, school projects with an intercultural dimension) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology H Social Sciences > HM Sociology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 20 Apr 2015 10:13 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 10:45 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/243 |
Actions (login required)
View Item |