Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma

Puzić, Saša and Matić, Jelena (2015) Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 87-114. ISBN 978-953-6218-63-9

[img]
Preview
Text
2015 Puzić, Matić.pdf

Download (297Kb) | Preview
Official URL: http://www.idi.hr

Abstract

U radu se analizira način na koji škole u svojim kurikulumima primjenjuju interkulturalizam kako je definiran u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Nakon teorijskog uvoda, analizirani su kurikulumi pet škola iz različitih dijelova Hrvatske koji su izrađeni u okviru projekta Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma. Rezultati ukazuju da se u analiziranim školskim kurikulumima interkulturno obrazovanje operacionalizira na različite načine, ovisno o specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Stoga ono pokriva različite teme kao što su npr. upoznavanje sredozemnih kultura, romske kulture, islama i židovstva, suradnju sa školama iz susjednih zemalja i sl. U većini analiziranih kurikuluma vidljiva je neravnomjerna zastupljenost komponenti interkulturne kompetencije, pri čemu je dominantan razvoj njezine kognitivne komponente.

Item Type: Book Section
Additional Information: Title in English: The intercultural dimension of the school curriculum.
Uncontrolled Keywords: Školski kurikulum, interkulturno obrazovanje, Nacionalni okvirni kurikulum, interkulturna kompetencija, školski projekti s interkulturnom dimenzijom (school curriculum, intercultural education, the National curriculum framework, intercultural competence, school projects with an intercultural dimension)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
H Social Sciences > HM Sociology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 20 Apr 2015 10:13
Last Modified: 08 Sep 2022 10:45
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/243

Actions (login required)

View Item View Item