Bezinović, Petar (2003) Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: europska iskustva i hrvatske mogućnosti. In: Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole. Hrvatski pedagoško-književni zbor, Zagreb, pp. 87-95. ISBN 953-6134-50-0
|
Text
2003 Bezinović.pdf - Accepted Version Download (137Kb) | Preview |
Abstract
Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. – Title in English: School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges. - Book editor: Hrvoje Vrgoč. |
Uncontrolled Keywords: | Samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja (school self-evaluation, quality of education) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 20 Jan 2017 12:13 |
Last Modified: | 20 Jan 2017 12:13 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/729 |
Actions (login required)
View Item |