Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: europska iskustva i hrvatske mogućnosti

Bezinović, Petar (2003) Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: europska iskustva i hrvatske mogućnosti. In: Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole. Hrvatski pedagoško-književni zbor, Zagreb, pp. 87-95. ISBN 953-6134-50-0

[img]
Preview
Text
2003 Bezinović.pdf - Accepted Version

Download (137Kb) | Preview
Official URL: http://hpkz-napredak.hr/

Abstract

Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.

Item Type: Book Section
Additional Information: Language: Croatian. – Title in English: School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges. - Book editor: Hrvoje Vrgoč.
Uncontrolled Keywords: Samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja (school self-evaluation, quality of education)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Depositing User: Karolina
Date Deposited: 20 Jan 2017 12:13
Last Modified: 20 Jan 2017 12:13
URI: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/729

Actions (login required)

View Item View Item