Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta and Arambašić, Lidija and Vojnović, Narcisa (2005) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Biblioteka Znanost i društvo (16). Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, Zagreb. ISBN 953-6218-25-9
Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://www.idi.hr/
Abstract
Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Gifted students: theoretical basis and application in school. |
Uncontrolled Keywords: | Nadareni učenici, osobine nadarenih, savjetovanje nadarenih (gifted students, characteristics of gifted students, counseling of gifted students) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 11 Apr 2017 08:55 |
Last Modified: | 05 Sep 2022 10:21 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/767 |
Actions (login required)
View Item |