Ristić Dedić, Zrinka (2020) Pilot istraživanje učeničkih potreba i suočavanja s izazovima online nastave u ožujku 2020. godine : preliminarno izvješće. Project Report. Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb.
![]() |
Text
Pilot istraživanje učeničkih potreba i suočavanja s izazovima online nastave u ožujku 2020. godine.pdf Download (914kB) |
Abstract
Od 16. ožujka 2020. godine formalno obrazovanje svih učenika osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj se zbog zatvaranja škola uzrokovanog epidemijom COVID-19 odvija isključivo u online okružju. Nagli prijelaz na drugačiji oblik školovanja i promjene koje online okružje donosi za procese učenja i poučavanja zahtijevaju značajne prilagodbe i predstavljaju veliki izazov za sve sudionike odgojno-obrazovnog procesa. U izvješću se daje odgovor na sljedeća istraživačka pitanja: 1) U kojoj mjeri učenici doživljavaju stres vezano uz novonastale okolnosti školovanja i života? Razlikuju li se razine stresa kojeg doživljavaju učenici ovisno o razredu koji pohađaju? 2) Kakvo je emocionalno stanje učenika u sadašnjem trenutku i razlikuje li se ovisno o razredu kojeg učenici pohađaju? 3) Što učenici ističu kao glavne prednosti, a što kao glavne nedostatke online škole?
Item Type: | Monograph (Project Report) |
---|---|
Additional Information: | Language: Croatian. - Title in English: Pilot study of students' needs and facing challenges with online teaching in March 2020. - Serija IDIZ-ovi vidici ; 003. |
Uncontrolled Keywords: | Pandemija COVID-19, prilagodba na stres, online nastava |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 07 May 2025 08:48 |
Last Modified: | 07 May 2025 08:48 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/1211 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |