Bezinović, Petar (2010) Razvojni prioriteti i razvojni planovi škola. In: Samovrednovanje škola: prva iskustva u osnovnim školama. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, pp. 109-117. ISBN 978-953-7290-19-1
|
Text
Samovrednovanje škola.pdf Download (8Mb) | Preview |
Abstract
U poglavlju je prikazna analiza razvojnih prioriteta škola definiranih na osnovi samoevaluacije i SWOT analize. Najčešći prioritetni razvojni ciljevi škola vezani su uz unapređivanje međuljudskih odnosa, poboljšanje organizacije rada škole, unapređivanje nastave, stručno usavršavanje učitelja, podršku učenicima, praćenje napredovanja i ocjenjivanje učenika, odgojno djelovanje škole, slobodne i izvannastavne aktivnosti učenika, suradnju škole s vanjskim partnerima, suradnju s roditeljima i s osnivačem. Opisano je na koji se način razvojni prioriteti i ciljevi trebaju pretočiti u izvedive razvojne planove škola.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Title in English: School priorities and developmental plans. Second publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (ISBN 978-953-6218-43-1). |
Uncontrolled Keywords: | Razvojni prioriteti škola, razvojni planovi škola (school priorities, school developmental plans) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 02 Mar 2015 10:35 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 11:02 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/139 |
Actions (login required)
View Item |