Bezinović, Petar and Marušić, Iris and Ristić Dedić, Zrinka (2012) Opažanje i unapređivanje školske nastave. Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb. ISBN 978-953-7290-32-0
|
Text
Opažanje i unapređivanje školske nastave.pdf Download (2041Kb) | Preview |
Abstract
Kolegijalno opažanje nastave je suradničko-razvojni pristup u kojemu učitelji međusobno prate nastavu, potiču (samo)refleksiju o nastavnom procesu, analiziraju, raspravljaju i razmjenjuju dobra nastavna iskustva. Pristup se temelji na jednakosti i uzajamnosti, kolegijalnoj podršci i konstruktivnoj razmjeni mišljenja. U priručniku je opisan pristup, kao i mogućnosti njegova korištenja za profesionalni razvoj učitelja. Predloženi postupci i obrasci za opažanje i samoanalizu učitelja usmjereni su na bitne komponente kvalitetne nastave i olakšavaju korištenje pristupa za unapređivanje nastavničkih kompetencija. Osim za kolegijalno opažanje nastave i profesionalni razvoj učitelja, obrasci se mogu koristiti i za potrebe supervizije te kao vrijedan izvor informacija za opće samovrednovanje škola.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | Title in English: Observing and improving school teaching. Second publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (ISBN 978-953-6218-49-3). |
Uncontrolled Keywords: | Kvaliteta školske nastave, opažanje nastave, razvoj nastavničkih kompetencija (quality of school teaching, observation of teaching, development of teaching competencies) |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Karolina |
Date Deposited: | 25 Sep 2014 11:20 |
Last Modified: | 05 Sep 2022 09:40 |
URI: | http://idiprints.knjiznica.idi.hr/id/eprint/25 |
Actions (login required)
View Item |