Up a level |
Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta (2005) Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj. In: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 67-91. ISBN 953-6218-24-0
Vizek Vidović, Vlasta and Rijavec, Majda and Vlahović-Štetić, Vesna and Miljković, Dubravka (2014) Psihologija obrazovanja. Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis . IEP, Zagreb. ISBN 978-953-7057-39-8
Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta and Arambašić, Lidija and Vojnović, Narcisa and Pavlin-Bernardić, Nina (2008) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje). Biblioteka Znanost i društvo (27). Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-32-5
Vizek Vidović, Vlasta and Vlahović-Štetić, Vesna and Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljević-Riđički, Renata and Žižak, Antonija (2005) Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Biblioteka Znanost i društvo (15). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb. ISBN 953-6218-24-0
Vlahović-Štetić, Vesna and Vizek Vidović, Vlasta and Arambašić, Lidija and Vojnović, Narcisa (2005) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Biblioteka Znanost i društvo (16). Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, Zagreb. ISBN 953-6218-25-9
Vizek Vidović, Vlasta and Rijavec, Majda and Vlahović-Štetić, Vesna and Miljković, Dubravka (2003) Psihologija obrazovanja. Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis . IEP, Zagreb. ISBN 953-7057-06-2
Miljević-Riđički, Renata and Miljković, Dubravka and Pavličević-Franić, Dunja and Rijavec, Majda and Vizek Vidović, Vlasta and Vlahović-Štetić, Vesna and Zarevski, Predrag (2003) Učitelji za učitelje: primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. IEP, Zagreb. ISBN 953-97820-1-5