Up a level |
Ilišin, Vlasta and Gvozdanović, Anja and Potočnik, Dunja, eds. (2015) Demokratski potencijali mladih u Hrvatskoj. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-66-0
UNSPECIFIED, ed. (2015) Evaluacijsko izvješće o radu Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova Republike Hrvatske od 2003. do 2013. godine: sažetak. Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Republike Hrvatske, Zagreb. ISBN 978-953-55538-5-4
UNSPECIFIED (2015) ISRZ newsletter 3/2014. Institute for Social Research in Zagreb, Zagreb.
Baranović, Branislava, ed. (2015) Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-68-4
Svirčić Gotovac, Anđelina and Zlatar, Jelena, eds. (2015) Kvaliteta života u novostambenim naseljima i lokacijama u zagrebačkoj mreži naselja = The quality of living in new housing estates in the settlement network of Zagreb. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-67-7
Vizek Vidović, Vlasta and Domović, Vlatka and Buntić Rogić, Alenka, eds. (2015) Razvoj standarda kvalifikacije za učitelje i njegova primjena u postupku licenciranja: priručnik za sudionike u odgojno obrazovnom sustavu. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb. ISBN 978-953-7556-49-5
Bray, Mark and Kwo, Ora and Jokić, Boris, eds. (2015) Researching private supplementary tutoring: methodological lessons from diverse cultures. CERC Studies in Comparative Education (32). The University of Hong Kong, Comparative Education Research Centre (CERC), Hong Kong. ISBN 978-988-14241-3-6 (Print), 978-3-319-30042-9 (Online)
Ančić, Branko and Domazet, Mladen (2015) Potential for degrowth: attitudes and behaviours across 18 European countries. Teorija in praksa, 52 (3). pp. 456-475. ISSN 0040-3598
Baranović, Branislava (2015) Pristup visokom obrazovanju i preporuke za smanjivanje nejednakosti: zaključna razmatranja. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 287-298. ISBN 978-953-6218-68-4
Baranović, Branislava (2015) Razvoj i socijalna dimenzija visokog obrazovanja u Hrvatskoj. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 15-39. ISBN 978-953-6218-68-4
Baranović, Branislava (2015) Uvodno o školskom kurikulumu. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 6-13. ISBN 978-953-6218-63-9
Baranović, Branislava (2015) Školski kurikulum za obavezno obrazovanje u Hrvatskoj i drugim europskim zemljama. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 15-48. ISBN 978-953-6218-63-9
Baranović, Branislava and Domović, Vlatka and Matić, Jelena and Puzić, Saša and Vizek Vidović, Vlasta (2015) Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-63-9
Baranović, Branislava and Doolan, Karin and Jugović, Ivana and Klepač, Olgica and Košutić, Iva and Puzić, Saša (2015) Teorijske osnove, ciljevi i metodologija istraživanja. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 107-121. ISBN 978-953-6218-68-4
Baranović, Branislava and Čehulić, Mateja and Domović, Vlatka and Matić, Jelena and Vizek Vidović, Vlasta (2015) Izrada i evaluacija školskog kurikuluma: pojmovi i postupci. Institut za društvena istraživanja, Zagreb. ISBN 978-953-6218-64-6
Bezinović, Petar and Roviš, Darko and Rončević, Nena and Bilajac, Lovorka (2015) Patterns of internet use and mental health of high school students in Istria County Croatia: cross-sectional study. Croatian medical journal, 56 (3). pp. 297-305. ISSN 0353-9504 (Print), 1332-8166 (Online)
Bray, Mark and Kwo, Ora and Jokić, Boris (2015) Introduction. In: Researching private supplementary tutoring: methodological lessons from diverse cultures. CERC Studies in Comparative Education (32). The University of Hong Kong, Comparative Education Research Centre (CERC), Hong Kong, pp. 3-19. ISBN 978-988-14241-3-6 (Print), 978-3-319-30042-9 (Online)
Bužinkić, Emina and Ćulum, Bojana and Horvat, Martina and Kovačić, Marko (2015) Youth work in Croatia: collecting pieces for a mosaic. Child and youth services, 36 (1). pp. 30-55. ISSN 0145-935X (Print), 1545-2298 (Online)
Cepić, Dražen and Kovačić, Marko (2015) Civil society going political: the crisis of democracy and the rise of participatory political parties in Croatia. Contemporary Southeastern Europe, 2 (1). pp. 24-44. ISSN 2310-3612
De Bolle, Marleen and De Fruyt, Filip and McCrae, Robert R. and Löckenhoff, Corinna E. and Costa Jr., Paul T. and Aguilar-Vafaie, Maria E. and Chang-kyu, Ahn and Hyun-nie, Ahn and Alcalay, Lidia and Allik, Jüri and Avdeyeva, Tatyana V. and Bratko, Denis and Brunner-Sciarra, Marina and Cain, Thomas R. and Chan, Wayne and Chittcharat, Niyada and Crawford, Jarret T. and Fehr, Ryan and Ficková, Emília and Gelfand, Michele J. and Graf, Sylvie and Gülgöz, Sami and Hřebíčková, Martina and Jussim, Lee and Klinkosz, Waldemar and Knežević, Goran and Leibovich de Figueora, Nora and Lima, Margarida P. and Martin, Thomas A. and Marušić, Iris and Mastor, Khairul Anwar and Nakazato, Katsuharu and Nansubuga, Florence and Porrata, Jose and Purić, Danka and Realo, Anu and Reátegui, Norma and Rolland, Jean-Pierre and Schmidt, Vanina and Sekowski, Andrzej and Shakespeare-Finch, Jane and Shimonaka, Yoshiko and Simonetti, Franco and Siuta, Jerzy and Szmigielska, Barbara and Vanno, Vitanya and Wang, Lei and Yik, Michelle and Terracciano, Antonio (2015) The emergence of sex differences in personality traits in early adolescence: a cross-sectional, cross-cultural study. Journal of personality and social psychology, 108 (1). pp. 171-185. ISSN 0022-3514 (Print), 1939-1315 (Online)
Domović, Vlatka and Vizek Vidović, Vlasta (2015) Croatia: an overview of educational reforms, 1950–2014. In: Education in the European Union: post-2003 member states. Education Around the World . Bloomsbury, London, pp. 27-50. ISBN 978-1-4725-2331-0
Domović, Vlatka and Vizek Vidović, Vlasta (2015) Radionice za razvoj školskog kurikuluma. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 117-151. ISBN 978-953-6218-63-9
Gvozdanović, Anja (2015) Izvori socijalnog povjerenja studenata u Hrvatskoj. In: Demokratski potencijali mladih u Hrvatskoj. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 65-91. ISBN 978-953-6218-66-0
Huić, Aleksandra and Jugović, Ivana and Kamenov, Željka (2015) Stavovi studenata o pravima osoba homoseksualne orijentacije. Revija za socijalnu politiku, 22 (2). pp. 219-244. ISSN 1330-2965 (Print), 1845-6014 (Online)
Ilišin, Vlasta (2015) Paradoksi demokratskog potencijala suvremene generacije mladih. In: Demokratski potencijali mladih u Hrvatskoj. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 15-45. ISBN 978-953-6218-66-0
Jokić, Boris (2015) A qualitative comparison of private tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: lessons from design and implementation. In: Researching private supplementary tutoring: methodological lessons from diverse cultures. CERC Studies in Comparative Education (32). The University of Hong Kong, Comparative Education Research Centre (CERC), Hong Kong, pp. 77-95. ISBN 978-988-14241-3-6 (Print), 978-3-319-30042-9 (Online)
Jokić, Boris and Hargreaves, Linda (2015) An easy A or a question of belief: pupil attitudes to Catholic religious education in Croatia. British journal of religious education, 37 (1). pp. 4-19. ISSN 0141-6200 (Print), 1740-7931 (Online)
Jokić, Maja and Lasić Lazić, Jadranka (2015) Vrednovanje znanstvenog rada u području društvenih znanosti na temelju časopisa kao medija znanstvenog komuniciranja. In: Hrvatski znanstveni časopisi: iskustva, gledišta, mogućnosti. Školska knjiga, Zagreb, pp. 197-214. ISBN 978-953-0-61770-4
Jokić, Maja and Sirotić, Grozdana (2015) Do the international editorial board members of Croatian social sciences and humanities journals contribute to their visibility? Medijska istraživanja, 21 (2). pp. 5-32. ISSN 1330-6928 (Print), 1846-6605 (Online)
Jokić, Maja and Sirotić, Grozdana (2015) Znanstvena prepoznatljivost članova uredništava hrvatskih društveno-humanističkih časopisa. Medijska istraživanja, 21 (1). pp. 5-35. ISSN 1330-6928 (Print), 1846-6605 (Online)
Jugović, Ivana (2015) Rodna dimenzija odabira područja studija. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 165-185. ISBN 978-953-6218-68-4
Jugović, Ivana (2015) Teorijsko-empirijski pregled objašnjenja rodnih razlika u obrazovnim odabirima i uspjehu. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 71-103. ISBN 978-953-6218-68-4
Klepač, Olgica (2015) Regionalni aspekti odluka o studiranju, distribucija kapitala i namjera studiranja. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 187-207. ISBN 978-953-6218-68-4
Kovačić, Marko (2015) Politika za mlade u Hrvatskoj: anatomija jedne javne politike. In: Demokratski potencijali mladih u Hrvatskoj. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 269-299. ISBN 978-953-6218-66-0
Kovačić, Marko and Ćulum, Bojana (2015) Teorija i praksa rada s mladima: prilog razumijevanju rada s mladima u hrvatskom kontekstu. Mreža mladih Hrvatske, Zagreb. ISBN 978-953-7805-25-8
Košutić, Iva and Puzić, Saša and Doolan, Karin (2015) Društveni i institucionalni aspekti odluke o studiranju i odabira visokoškolske institucije. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 123-163. ISBN 978-953-6218-68-4
Krištofić, Branimir (2015) Kvaliteta života i tranzicija: sociološka rekonstrukcija na primjeru Zagreba. In: Kvaliteta života u novostambenim naseljima i lokacijama u zagrebačkoj mreži naselja = The quality of living in new housing estates in the settlement network of Zagreb. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 117-144. ISBN 978-953-6218-67-7
Maskalan, Ana (2015) Budućnost žene: filozofska rasprava o utopiji i feminizmu. Biblioteka Argumenti . Plejada, Zagreb. ISBN 978-953-7782-42-9
Matić, Jelena and Bratko, Denis (2015) Osobnost brenda destinacije i predviđanje ponašajnih namjera turista: primjer grada Splita. Sociologija i prostor, 53 (3). pp. 213-231. ISSN 1846-5226 (Print), 1849-0387 (Online)
Matić, Jelena and Marušić, Iris and Baranović, Branislava (2015) Determinants of students' mathematics self-concept: analysis of gender universalities and specificities. Croatian journal of education, 17 (4). pp. 1103-1119. ISSN 1848-5189 (Print), 1848-5197 (Online)
Peternel, Lana and Malnar, Ana and Martinović Klarić, Irena (2015) Analysis of cultural consensus model of two good life sub-domains - health & well-being and migration & socio-economic milieu - in three population groups from Croatia. Journal of biosocial science, 47 (4). pp. 469-492. ISSN 0021-9320 (Print), 1469-7599 (Online)
Puzić, Saša (2015) Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 63-86. ISBN 978-953-6218-63-9
Puzić, Saša and Košutić, Iva (2015) Sociološki pristupi razumijevanju društvenih nejednakosti u obrazovanju. In: Koji srednjoškolci namjeravaju studirati?: pristup visokom obrazovanju i odabir studija. Biblioteka Znanost i društvo (37). Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 41-70. ISBN 978-953-6218-68-4
Puzić, Saša and Matić, Jelena (2015) Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma. In: Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 87-114. ISBN 978-953-6218-63-9
Rovis, Darko and Bezinovic, Petar and Basic, Josipa (2015) Interactions between school bonding, disturbed family relationships, and risk behaviors among adolescents. Journal of school health, 85 (10). pp. 671-679. ISSN 1746-1561 (Online)
Sircova, Anna and van de Vijver, Fons J. R. and Osin, Evgeny and Milfont, Taciano L. and Fieulaine, Nicolas and Kislali-Erginbilgic, Altinay and Zimbardo, Philip G. and Djarallah, Slimane and Chorfi, Mohamed Seghir and do Rego Leite, Umbelina and Lin, Hui and Lv, Houchao and Bunjevac, Tomislav and Tomaš, Tena and Punek, Jasmina and Vrlec, Anica and Matić, Jelena and Bokulić, Marko and Klicperová-Baker, Martina and Koštʹál, Jaroslav and Seema, Riin and Baltin, Arno and Apostolidis, Themistoklis and Pediaditakis, Daphne and Griva, Fay and Anagnostopoulos, Fotios and Carmi, Nurit and Goroshit, Marina and Peri, Martina and Shimojima, Yumi and Sato, Koichi and Ochi, Keita and Kairys, Antanas and Liniauskaite, Audrone and Corral-Verdugo, Victor and Przepiorka, Aneta and Blachnio, Agata and Ortuño, Victor E. C. and Gamboa, Vítor and Mitina, Olga and Semyenova, Nadezhda and Gerasimova, Valentina and Rawski (Nepryakho), Tatiana and Kuleshova, Ekaterina and Polskaya, Natalia and Tulinov, Nikolaj and Romanko, Isabella and Semina, Yulia and Nikitina, Ekaterina and Yasnaya, Vera and Davydova, Irina and Utyasheva, Elsa and Emeliyanova, Irina and Ershova, Regina and Nedeljković, Jasmina and Díaz Morales, Juan Francisco and Carelli, Maria Grazia and Wiberg, Britt and Boniwell, Ilona and Linley, P. Alex and Boyd, John Nathan (2015) Time perspective profiles of cultures. In: Time perspective theory; review, research and application: essays in honor of Philip G. Zimbardo. Springer, Cham, pp. 169-187. ISBN 978-3-319-07367-5 (Print), 978-3-319-07368-2 (Online)
Svirčić Gotovac, Anđelina (2015) New housing estates in the settlement network of Zagreb – community infrastructure. In: Kvaliteta života u novostambenim naseljima i lokacijama u zagrebačkoj mreži naselja = The quality of living in new housing estates in the settlement network of Zagreb. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 45-72. ISBN 978-953-6218-67-7
Svirčić Gotovac, Anđelina (2015) The quality of living in new housing estates in the settlement network of Zagreb. In: Kvaliteta života u novostambenim naseljima i lokacijama u zagrebačkoj mreži naselja = The quality of living in new housing estates in the settlement network of Zagreb. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 13-42. ISBN 978-953-6218-67-7
Svirčić Gotovac, Anđelina and Zlatar, Jelena (2015) Novi Jelkovec ili Sopnica-Jelkovec kao primjer POS-ovog naselja. In: Kvaliteta života u novostambenim naseljima i lokacijama u zagrebačkoj mreži naselja = The quality of living in new housing estates in the settlement network of Zagreb. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 147-180. ISBN 978-953-6218-67-7
Svirčić Gotovac, Anđelina and Zlatar, Jelena (2015) Urban processes in Zagreb: residential and commercial developments. Hrvatski geografski glasnik, 77 (1). pp. 29-45. ISSN 1331-5854 (Print), 1848-6401 (Online)
Zlatar, Jelena (2015) The quality of housing at the subjective level: aesthetic and ecological aspects of the neighbourhood and citizen participation. In: Kvaliteta života u novostambenim naseljima i lokacijama u zagrebačkoj mreži naselja = The quality of living in new housing estates in the settlement network of Zagreb. Institut za društvena istraživanja, Zagreb, pp. 75-114. ISBN 978-953-6218-67-7
Zlatar Gamberožić, Jelena and Tonković, Željka (2015) From mass tourism to sustainable tourism: a comparative case study of the island of Brač. Socijalna ekologija, 24 (2-3). pp. 85-102. ISSN 1330-0113 (Print), 1849-0360 (Online)
Ćulum, Bojana and Gvozdanović, Anja and Baketa, Nikola (2015) Youth political (i)literacy: the case of Croatian high school students. In: ICERI2015 proceedings: 8th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 November, 2015.: conference proceedings. IATED Academy, pp. 4158-4164. ISBN 978-84-608-2657-6
Šuljok, Adrijana (2015) Changes in media selection and framing of science news in Croatian daily press. Journal of science communication - JCOM, 14 (1). pp. 1-19. ISSN 1824-2049