Up a level |
Vizek Vidović, Vlasta and Marušić, Iris, eds. (2019) Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Ristić Dedić, Zrinka and Jokić, Boris, eds. (2019) Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb. ISBN 978-953-7584-16-0
Adamović, Mirjana and Geiger Zeman, Marija (2019) Sociologija roda. In: Uvod u studije roda: od teorije do angažmana. Udžbenici Sveučilišta u Rijeci = Manualia Universitatis studiorum Fluminensis . Filozofski fakultet Sveučilišta, Rijeka, pp. 103-136. ISBN 978-953-7975-94-4
Ajduković, Dean and Čorkalo Biruški, Dinka and Gregurović, Margareta and Matić Bojić, Jelena and Župarić-Iljić, Drago (2019) Challenges of integrating refugees into Croatian society: attitudes of citizens and the readiness of local communities. Government of the Republic of Croatia, Office for Human Rights and Rights of National Minorities, Zagreb. ISBN 978-953-7870-09-6
Ajduković, Dean and Čorkalo Biruški, Dinka and Gregurović, Margareta and Matić Bojić, Jelena and Župarić-Iljić, Drago (2019) Izazovi integracije izbjeglica u hrvatsko društvo: stavovi građana i pripremljenost lokalnih zajednica. Vlada Republike Hrvatske, Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina, Zagreb. ISBN 978-953-7870-08-9
Ančić, Branko and Baketa, Nikola and Kovačić, Marko (2019) Exploration of class and political behavior in Croatia. International journal of sociology, 49 (4). pp. 264-281. ISSN 0020-7659 (Print), 1557-9336 (Online)
Ančić, Branko and Domazet, Mladen and Župarić-Iljić, Drago (2019) “For my health and for my friends”: exploring motivation, sharing, environmentalism, resilience and class structure of food self-provisioning. Geoforum, 106. pp. 68-77. ISSN 0016-7185 (Print), 1872-9398 (Online)
Baketa, Nikola (2019) Promjena politike osiguravanja kvalitete na javnim sveučilištima u Hrvatskoj u periodu od 2001. do 2013. godine. Politička misao, 56 (1). pp. 39-74. ISSN 0032-3241 (Print), 1846-8721 (Online)
Baketa, Nikola and Kovačić, Marko (2019) Perspektiva odgojno-obrazovnih radnika - slika generacije na prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 123-134. ISBN 978-953-7584-16-0
Bouillet, Dejana and Jokić, Maja (2019) Characteristics of educational sciences research activity in European post-socialist countries in the period 1996 to 2013: content analysis approach. European educational research journal, 18 (4). pp. 407-425. ISSN 1474-9041 (Print), 1474-9041 (Online)
Domazet, Mladen and Ančić, Branko (2019) Complementarity between the EJ movement and degrowth on the European semiperiphery: an empirical study. Ecological economics, 157. pp. 120-128. ISSN 0921-8009
Gvozdanović, Anja and Ilišin, Vlasta and Adamović, Mirjana and Potočnik, Dunja and Baketa, Nikola and Kovačić, Marko (2019) Istraživanje mladih u Hrvatskoj 2018./2019. Friedrich Ebert Stiftung, Zagreb. ISBN 978-953-7043-80-3
Gvozdanović, Anja and Ilišin, Vlasta and Adamović, Mirjana and Potočnik, Dunja and Baketa, Nikola and Kovačić, Marko (2019) Youth study Croatia 2018/2019. Friedrich Ebert Stiftung, Zagreb. ISBN 978-3-96250-278-2
Ilišin, Vlasta (2019) Neki problemi društvene integracije mladih u Hrvatskoj. In: Socijalno-demografska reprodukcija Hrvatske. Centar za demokraciju i pravo Miko Tripalo, Zagreb, pp. 165-190. ISBN 978-953-48428-1-2
Jokić, Boris (2019) Obrazovna perspektiva – želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 35-63. ISBN 978-953-7584-16-0
Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2019) Metodologija istraživanja prijelaza iz srednjeg u visoko obrazovanje – upotreba nacrta miješanog modela. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 15-33. ISBN 978-953-7584-16-0
Jokić, Boris and Ristić Dedić, Zrinka (2019) Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj)? – učenička percepcija instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 221-236. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Jokić, Maja and Mervar, Andrea and Mateljan, Stjepan (2019) Comparative analysis of book citations in social science journals by Central and Eastern European authors. Scientometrics, 120 (3). pp. 1005-1029. ISSN 0138-9130 (Print), 1588-2861 (Online)
Jokić, Maja and Mervar, Andrea and Mateljan, Stjepan (2019) The development of political science in Central and Eastern Europe: bibliometric perspective, 1996-2013. European political science, 18 (3). pp. 491-509. ISSN 1680-4333 (Print), 1682-0983 (Online)
Jugović, Ivana (2019) Psihologija roda. In: Uvod u studije roda: od teorije do angažmana. Udžbenici Sveučilišta u Rijeci = Manualia Universitatis studiorum Fluminensis . Filozofski fakultet Sveučilišta, Rijeka, pp. 137-157. ISBN 978-953-7975-94-4
Jugović, Ivana (2019) Rodna perspektiva – želje, planovi i stavovi učenica i učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 65-83. ISBN 978-953-7584-16-0
Jugović, Ivana (2019) Rodni aspekti motivacije za učenje. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 169-199. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Kovačić, Marko (2019) Uključivanje mladih u donošenje odluka u Hrvatskoj i EU: ubleha koja (i dalje) traži realizaciju. In: Odredište EU: budućnost mladih u Hrvatskoj. Centar za demokraciju i pravo Miko Tripalo, Zagreb, pp. 31-36. ISBN 978-953-48428-0-5
Lund Nielsen, Birgitte and Dyrborg Laursen, Hilmar and Andersen Reol, Lise and Jensen, Helle and Kozina, Ana and Vidmar, Masa and Rasmusson, Maria and Marušić, Iris and Denk, Albert and Roczen, Nina and Jurko, Svetlana and Ojstersek, Ales (2019) Social, emotional and intercultural competencies: a literature review with a particular focus on the school staff. European journal of teacher education, 42 (3). pp. 410-428. ISSN 0261-9768 (Print), 1469-5928 (Online)
Marinović, Ankica and Josipović, Ivo (2019) Freedom to believe and not to believe as a human right in Croatia. Religions (12). pp. 67-77. ISSN 2218-7480
Marušić, Iris (2019) Kompetencija učiti kako učiti u međunarodnom okružju. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 11-28. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Marušić, Iris (2019) Ličnost i učenje. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 203-218. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Maskalan, Ana (2019) Better worlds and Mark Twain's submarines: utopian literature as a stimulus for social engagement. In: Narrative art, knowledge and ethics. Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, pp. 109-122. ISBN 978-953-7975-92-0
Maskalan, Ana (2019) Sporting the glass jaw: views on women in sports. Synthesis philosophica, 34 (2). pp. 285-300. ISSN 0352-7875 (Print), ISSN 1848-2317 (Online)
Matić, Jelena and Löw, Ajana and Bratko, Denis (2019) Personality and ideological bases of anti-immigrant prejudice among Croatian youth. Journal of ethnic and migration studies, 45 (13). pp. 2387-2406. ISSN 1369-183X (Print), 1469-9451 (Online)
Milas, Goran and Martinović Klarić, Irena and Malnar, Ana and Šupe-Domić, Daniela and Slavich, George (2019) Socioeconomic status, social‐cultural values, life stress, and health behaviors in a national sample of adolescents. Stress and health, 35 (2). pp. 217-224. ISSN 1532-3005 (Print); 1532-2998 (Online)
Odak, Iva and Puzić, Saša (2019) Perspektiva društvenog podrijetla – želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 85-102. ISBN 978-953-7584-16-0
Petrović, Nikola (2019) Divided national memories and EU crises: how Eurosceptic parties mobilize historical narratives. Innovation: the European journal of social science research, 32 (3). pp. 363-384. ISSN 1351-1610 (Print), 1469-8412 (Online)
Puzić, Saša and Odak, Iva and Šabić, Josip (2019) Educational outcomes and aspirations of upper secondary school students: the cultural capital and relative risk aversion perspectives. Sociologija, 61 (3). pp. 368-388. ISSN 0038-0318
Ristić Dedić, Zrinka (2019) Lokacijska perspektiva – želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 105-121. ISBN 978-953-7584-16-0
Ristić Dedić, Zrinka (2019) Metakognitivni aspekti samoregulacije učenja. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 89-110. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Ristić Dedić, Zrinka (2019) Pristupi mjerenju samoregulacije učenja. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 153-165. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Rodik, Petra and Matković, Teo and Pandžić, Josip (2019) Stambene karijere u Hrvatskoj: od samoupravnog socijalizma do krize financijskog kapitalizma. Revija za sociologiju, 49 (3). pp. 319-348. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)
Svirčić Gotovac, Anđelina (2019) A proposition for bottom-up local community participation through digital mapping. In: Technopolitics in urban regeneration: co-creating public space: international conference + summer school 2019, 24 jun - 06 jul 2019, ISCTE-IUL, Lisbon: [proceedings]. ISCTE-IUL, Lisbon, pp. 214-222. ISBN 978-989-781-129-6
Svirčić Gotovac, Anđelina and Kerbler, Boštjan (2019) From post-socialist to sustainable: the city of Ljubljana. Sustainability, 11 (24). pp. 1-16. ISSN 2071-1050
Svirčić Gotovac, Anđelina and Petrović, Nikola and Krištofić, Branimir (2019) Radni i stambeni uvjeti znanstvenika u Hrvatskoj. Revija za sociologiju, 49 (1). pp. 61-91. ISSN 0350-154X (Print), 1846-7954 (Online)
Zlatar Gamberožić, Jelena (2019) Revitalization paths of urban centers: tentative observational comparison of two cities – Ljubljana and Zagreb. Družboslovne razprave, 35 (90). pp. 83-104. ISSN 0352-3608
Šabić, Josip (2019) Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj. In: Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Biblioteka Znanost i društvo (41). Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Zagreb, pp. 31-53. ISBN 978-953-6218-83-7 (pbk), 978-953-6218-84-4 (PDF)
Šabić, Josip (2019) Populacijska perspektiva - visokoškolski odabiri hrvatskih srednjoškolaca u razdoblju od 2010. do 2017. godine. In: Što nakon srednje?: želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Zagreb, pp. 137-185. ISBN 978-953-7584-16-0
Šuljok, Adrijana (2019) Postoji li medijatizacija znanosti u Hrvatskoj? In: Mediji i medijska kultura - europski realiteti: zbornik radova 3. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa (Osijek, 4. i 5. svibnja 2017.). Ars academica . Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, pp. 205-221. ISBN 978-953-8181-09-2 (Print); 978-953-8181-17-7 (Online)
Žiljak, Tihomir and Baketa, Nikola (2019) Education policy in Croatia. In: Policy-making at the European periphery: the case of Croatia. New Perspectives on South-East Europe . Palgrave Macmillan, Cham, pp. 265-283. ISBN 978-3-319-73581-8 (Print), 978-3-319-73582-5 (Online)